FANDOM

Węże nie są już dla mnie tak straszne jak kiedyś, nadal czuję jednak wstręt do ropuch...
Anais Cadette
Uczeń Ever After High
Anais-Cadette
Rodzice Starsza Siostra
Historia rodziców Wróżki
Urodziny 15 listopad
Strona Buntownicy
Pragnienie Chciałabym zmienić postrzeganie mojej osoby przez innych. Nie jestem taka, jak moja mama.
Zdolność Jestem mistrzynią, jeśli chodzi o zaklinanie węży. Nie potrzebuję do tego fletu. Znam również wężowy język.
Romans Nie szukam miłości.
Przeklęty moment Czasami w mojej torbie znajduję zagubionego węża. Wiem, że one mnie uwielbiają, ale mogłyby sobie darować przebywanie ze mną wszędzie.
Ulubiony przedmiot Teoria zatrutego owocu. Nie jestem zła, ale kocham ten przedmiot! Nie ma on nic wspólnego z moją baśnią.
Nielubiany przedmiot Historia Złych Zaklęć jest okropna. Czasami mam ochotę wyśliznąć się z tej lekcji.
Przyjaciele Lou Cadette, Cassandra Gerde, Kaan Reticulatus

Pamiętnik Anais Cadette

Anais Cadette - córka Starszej Siostry z baśni pt. "Wróżki". Jej współlokatorką jest Janet H'ook.

Adoptowana od Galla 

Osobowość

Anais jest czasami sympatyczną osobą, przy której można poczuć się swobodnie, z którą można porozmawiać, bez obaw o to, że cię wyśmieje. Często jednak Anais jest sceptyczna i nie raz oschła, zwłaszcza, gdy ktoś ją zdenerwuje, lub co gorsza, powrówna do matki.

Lubi zwierzęta, jednak czuje niejaki wstręt do wszelakich płazów i owadów. Ma średnie poczucie humoru, jest realistką twardo stąpającą po gruncie. Czasami bywa niezdecydowana. Mistrzyni wymówek i wszelakiego rodzaju planów. Dziewczyna bywa często poważna, małomówna i skryta. 

W przeciwieństwie do swojej mamy, Anais niezbyt lubi wysługiwać się innymi. Chociaż jest trochę leniwa, to jednak potrafi się zmobilizować. Właściwie jest leniwa tylko wtedy, gdy chodzi o szkołę i naukę. W innych przypadkach jest bardzo energiczną osobą, pełną zapału.

Dziewczyna lubi piesze, leśne wycieczki. Jest bardzo skromna - nie lubi nadmiaru dodatków i kosztowności. Jest także bardzo oszczędna - nie czuje potrzeby ciągłego wydawania pieniędzy na byle co. Czasami Anais bywa delikatna i strachliwa, bywają jednak chwile, kiedy sytuacja wymaga od niej odwagi i poświęceń. 

Czasami dziewczyna jest złośliwa i szczera aż do bólu - to dlatego, że wychowywała się w surowych warunkach, gdzie nikt nie wymagał owijania w bawełnę. 

Anais jest bardzo niezależna - większość rzeczy woli wykonywać sama, nie lubi też nadto polegać na innym, nie do końca ufa ludziom, prędzej zwierzętom. Lubi brać sprawy we własne ręce, gdyż uważa, że tylko ona zrobi coś porządnie, jak trzeba. 

Wygląd

Dziewczyna posiada kruczo czarne włosy i mroźno-niebieskie oczy. Zazwyczaj są one rozpuszczone, grzywka jest zaczesana, a z niej odstaje jedno małe pasmo - głowę wieńczy również drobny warkoczyk. Powieki Anais podkreśla ciemnymi cieniami, usta zaś malinowym błyszczykiem. Skóra panny Cadette jest stosunkowo jasna. Top dziewczyny jest wykończony zakładkami, za ramiączka zaś służą srebrne węże. Pod spodem ubrana jest spódnica, która, tak jak top, posiada zakładki. Na niej to, u dołu, widnieje motyw pnączy z drobnymi listeczkami. Anais nosi ciemne botki z wężami i kolcami, wiązane na sznurowadła. na ręce posiada bransoletkę połączoną z pierścionkiem. 

Opowieść

„Wróżki”

Pewna stara wdowa miała dwie córki. Starsza była zarozumiała i nieuczynna. Ponieważ jednak była podobna do matki, była jej ulubionym dzieckiem. Zarówno wdowa, jak i jej najstarsza córka źle obchodziły się z młodszą siostrą, która była miła, dobra i uczynna. Wdowa nie lubiła jej, gdyż zbyt przypominała jej zmarłego męża. Pewnego dnia, kiedy młodsza córka czerpała wodę ze studni, zjawiła się uboga staruszka i poprosiła by dała się jej napić. Dziewczyna spełniła jej prośbę. Okazało się, że staruszka jest tak naprawdę wróżką, która przybrała postać staruszki, aby sprawdzić charakter śmiertelników. Ponieważ napotkana przez nią dziewczyna była dla niej miła i uczynna, wróżka obdarowała ją cudownym darem. Od tej pory za każdym razem kiedy otwierała usta z wypadał z niej diament, inny klejnot, albo przynajmniej piękny kwiatek. Matka i druga córka były zachwycone tym darem i widokiem tylu diamentów, które wypadają z ust dziewczyny. Wdowa kazała drugiej córce, iść po wodę. Pouczyła, że gdy spotka uboga staruszkę ma ją napoić. Wdowa liczyła, że także jej druga, ulubiona córka otrzyma ten cudowny dar. Córka niechętnie, gdyż nigdy nie pracowała, udała się pod studnie. Wtedy pojawiła się bogato ubrana, zamożna kobieta. Powiedziała, że jest strudzona drogą i poprosiła o wodę. Jednak córka, która czekała na przybycie starej żebraczki, odmówiła jej prośbie, obrzucając ją przy tym obelgami. Okazało się jednak, że była to ta sama wróżka, która tym razem przybrała postać bogatej kobiety. By ukarać zła dziewczynę sprawiła, że od tej pory kiedy otwierała usta z wypadała z niej ropucha, albo wąż. Wdowa rozpaczała, kiedy dowiedziała się, jaką klątwę rzuciła wróżka na jej ulubioną starszą córkę. Jednak nie obwiniała za to ukochanej córki, ale jej siostrę, którą niezwłocznie wyrzuciła z domu. Dziewczyna błąkała się po świecie. Pewnego dnia spotkała księcia, który zachwycony jej urodą zapytał co robi sama. Ona opowiedziała swoją historię, a na potwierdzenie jej słów, kilka diamentów i kwiatów wypadło z jej ust. Książę był nią zachwycony. Zabrał ją do zamku i wkrótce potem poślubił.

Relacje

Rodzina

Ciekawostki

  • Postać zaadoptowana od najukochańszej [[Użytkownik:Galaxy*Supernova|Galli
    Anais-kolorki
    ]]