FANDOM

Aynur Alfarsi
Uczeń Ever After High
CórkaIszharyID
Rodzice Bogini Iszhara
Historia rodziców Mitologia sumeryjska
Urodziny O ironio - 14 Luty.
Współlokator  ?
Strona Szlachetni. Przyznam się, że to wina nacisku ze strony rodziny.
Pragnienie To dość osobiste pytanie.
Zdolność Niby mogę szerzyć "miłość i pokój" bla, bla, bla wśród innych, ale jakoś nigdy nie miałam okazji by tego doświadczyć.
Romans Zabawne, potrafię świetnie dobierać pary a sama nie potrafię znaleźć sobie tej drugiej połówki...
Przeklęty moment Zdecydowanie rodzinne, niedzielne obiadki podczas których jestem wypytywana o dosłownie wszystko, o czym nie chcę rozmawiać.
Ulubiony przedmiot Trening bohaterów. Popieram ideę by zerwać ze stereotypem księżniczki zamkniętej w wieży.
Nielubiany przedmiot Zaawansowane zaloty. Jak już nawet lekcje nie pomagają, to musi być ze mną naprawdę źle.
Przyjaciele W dużej mierze Szlachetni.

Pamiętniki Aynur Alfarsi.

W dzisiejszych czasach po prostu trzeba walczyć o swoje.

— - w debiucie.

Aynur Alfarsi - Córka bogini Iszhary. Dziewczyna pomimo bycia córką bogini miłośc, ma dość chłodne i negatywne podejście do spraw sercowych a sama jest nieudacznikiem w poszukiwaniu drugiej połówki. Chciałaby czuć się potrzebna, lecz niestety po prostu nie nadaje się do dłuższych relacji. Bardzo łatwo ja znudzić i wyczerpać u niej pokłady cierpliwości. Sprawia wrażenie powściągliwej jędzy, głównie dlatego że rzadko kiedy z jej ust padają słowa aprobaty.

Osobowość

Aynur sprawia wrażenie łamacza serc. Głównie dlatego że nie potrafi utrzymać z kimś długiego i trwałego kontaktu oraz nawiązać mocnej więzi. Chociaż nie odmówi sobie krótkotrwałej zabawy i poderwania kogoś chociażby ze względu na zakład z koleżanka, za nic w świecie nie tknie zajętej osoby. Nie bawi jej rozbijanie cudzych związków i rozkochiwanie w sobie innych, ponieważ wie że zakochana osoba nie ma co liczyć na dalsza relację a Aynur nie czerpie radości z patrzenia na cudzą krzywdę.

Aynur jest także osobą która doskonale potrafi się obronić i z reguły jest bezpośrednia, lubi wiedzieć na czym stoi. Dziewczynę niezwykle łatwo wyprowadzić z cierpliwości, ale nawet dla swoich wrogów potrafi znaleźć odrobinę zrozumienia.

Mimo stwarzanych pozorów Aynur nie jest zołzą. W głębi duszy to dobra dziewczyna, na którą wielką presję wywierała nie tylko rodzina ale i osoby wśród których przebywała. To właśnie z ich zasługi opowiedziała się po stronie Szlachetnych, choć gdyby miało przyjść do podpisania księgi nie zrobiłaby tego.

Zazwyczaj bryluje wśród tłumu, lecz tak naprawdę ma dość niskie poczucie własnej wartości i często wątpi w swoje umiejętności. Większość rzeczy które robi są na pokaz, by jakoś utrzymać swoją pozycje w grupie. Czuje że jej matka byłaby zawiedziona gdyby Aynur nie była popularna dlatego dziewczyna nadal przebywa wśród szkolnych celebrytów, chociaż większość osób z tego grona zwyczajnie ją denerwuje. Dziewczyna wierzy że ciężką pracą można osiągnąć wszystko a ludzie się zmieniają, dlatego stara się pracować nad swoim charakterem - często udając kogoś kim nie jest.

Wygląd

Aynur Jest wysoką i szczupłą dziewczyną o karnacji barwy kawy z mlekiem. Ma pełne rysy twarzy, naturalnie różane usta oraz orzechowe tęczówki i dobrze zarysowane brązowe brwi. Jej włosy barwy ciemnej maliny sięgają aż do jej ud i są mocno wyprostowane. Twarz Aynur często zdobią okularki zerówki w różanej oprawce.

Relacje

Rodzina

Aynur jest córka bogini Iszhary. Dziewczyna to posiada siostrę-bliźniaczkę (dwujajową) imieniem Delara. Aynur jest starsza id niej o trzy minuty. W szkole praktycznie nie widują się, mają zupełnie inny pogląd na świat i inne grona znajomych. Zdarza się że ktoś nie jest w stanie uwierzyć w ich pokrewieństwo.

Aynir raczej unika rozmów na temat swojej rodziny, która kładzie na nią duży nacisk oraz na to, by dobrze się uczyła. Dziewczyna czasem ma po prostu dość swoich idealnych, nieskazitelnych krewnych. Wbrew pozorom bardzo ją to smuci i czuje się samotna bo nawet z siostrą nie może "normalnie" porozmawiać.

Dalsza rodzina

Praktycznie nic nie wiadomo na temat dalszej rodziny Aynur. Matka dziewczyny czasem wspomni o jej kuzynie, który jest już po ślubie. Jego związku nie akceptowano w rodzinie Aynur przez długi czas dlatego odciął się od rodziny i nie kontaktuje się z nimi.

Przyjaciele

Aynur przyjaźni się w dużej mierze z osobami które w konflikcie przeznaczeń opowiedziały się po stronie Szlachetnych.

Znajomi

Dziewczyna ma małe grono znajomych, wśród niego jest córka królowej Willid z baletu "Giselle" - Mireille De la Mort.

Wrogowie

Aynur nie potrafi dogadać się z krasnalkami - Joy Dwarf, Boordine Dwarf i Snezette Dwarf a także córkami Muz - Toula Muse, Polixena Muse i Callista Muse.

Miłość

Aynur jest osoba biseksualną. Chociaż dziewczyna jest córką bóstwa miłości, sama nie potrafi znaleźć sobie drugiej połówki. Nawet jeśli pozna jakąś osobę, ta relacja nie trwa dłużej niż miesiąc.

Karin

Zwierzak

W dzieciństwie Aynur bardzo pragnęła posiadać własnego zwierzaka. Podczas świat, urodzin, wielokrotnie wspominała rodzicom o swoim marzeniu, lecz oni krótko ucinali dyskusję na temat domowych zwierzaków. Poskutkowało to tym, że obecnie Aynur nie posiada zwierząt i zraziła się do rozmów z rodzicami na ten temat.

Zainteresowania

Kulinaria

Aynur wielokrotnie słyszała że gotowanie nie przystoi osobie z takim dziedzictwem jak ona, ale dziewczyna prychała na to nosem. Od małego uwielbiała podpatrywać kucharki, które przygotowywały posiłki dla całej rodziny a czasem nawet pytała czy nie mogłaby w czymś pomóc. Kucharki wiedziały że rodzice Aynur mogą być niezadowoleni z tego ze ich córka siedzi przy garach, lecz widząc smutna minę dziewczynki zgadzały się niemal zawsze. Dziś Aynur - o czym jej rodzice nie wiedzą - zna na pamięć kilka przepisów i spokojnie mogłaby sama coś ugotować.

Umiejętności

Będąc córką bóstwa miłości, Aynur powinna posiadać zdolność do szerzenia uczucia miłości wśród innych osób. Niestety, jak do tej pory dziewczyna ani razu nie poczuła, by takowa sytuacja miała miejsce. Być może jest po prostu za młoda.

Niezapomniane cytaty

Nie wierzę w miłość, ale wierzę ze pracą można osiągnąć wszystko. Nawet sympatię drugiej osoby.

— -w debiucie

Po czym ją rozpoznać?

  • Długich, malinowych i prostych włosach.
  • Na jej twarzy widnieją okulary zerówki.
  • Czasem ubierze dodatek z motywem serca walentynkowego.

Wystąpienia

  • Brak.

Ciekawostki

  • Jej imię oznacza "Światło księżyca" zaś nazwisko "Perski/Persja".
  • W dzieciństwie bała się ciemności.
  • Nigdy nie musiała pracować, nawet teraz nie dorabia sobie.
  • Uwielbia herbaty z czerwonokrzewu oraz świecie zapachowe.

Zajęcia

  • Koronomatematyka.
  • Czarogotowanie.
  • Tresura i dbanie o zwierzęta.
  • Trening bohaterów.
  • Uczniowska rada królewska.
  • Rękodzieło artystyczne i muzyka.
  • Opowiadanie na 101.
  • Magia natury.
  • Zaawansowane zaloty.
  • Grimmnastyka.
  • Historia wielkich opowieści.

EAH-royals
Szlachetna - Aynur może i nie uważa siebie za szczęśliwy omen, lecz w konflikcie przeznaczeń dziewczyna opowiedziała się po stronie Szlachetnych. W dużej mierze, żeby rodzina i znajomi - a w większości to Szlachetni, dali jej święty spokój. Tak. Zanim dziewczyna otwarcie obrała jakąś stronę, rodzina i przyjaciele kładli na nią duży nacisk przekonując o tym, jak bardzo ważna jest jej rola.

Klasyczna baśń

Mitologia sumeryjska – mitologia z południowych terenów Mezopotamii z okresu, kiedy były pod panowaniem Sumerów. Wiele przejęły z niej mitologie Akadu, Babilonii i Asyrii.

Sumerowie na obszarze Dolnej Mezopotamii w IV–III tysiącleciu p.n.e. utworzyli wysoko rozwiniętą cywilizację. Religia sumeryjska w dalszym ciągu pozostaje przedmiotem sporu naukowców. Ogólny jej zarys został stworzony na podstawie mitów i legend sumeryjskich, nie zachowało się (lub nie istniało) żadne źródło z treścią, która pozwoliłaby na odtworzenie sumeryjskiej koncepcji religijnej i filozoficznej.

Iszhara - Bogini, która była prawdopodobnie ściślej związana z tradycją semicką niż sumeryjską. Jej kult mógł się rozprzestrzenić do Mezopotamii południowej z rejonu środkowego Eufratu. Wydaje się, że była związana z bogiem Daganem, według jednego z przekazów była prawdopodobnie jego żoną. Jako boginię miłości utożsamiano ją z Isztar (Inaną); była też kojarzona z wojną i wróżeniem z wnętrzności (wróżbiarstwo) albo boginią matką. W objaśnieniu do jednego z rytuałów opisuje się ją jako matkę Sebittu, czyli Siódemki bogów. Początkowo kojarzonym z nią zwierzęciem był wąż bašmu, od czasów późnokasyckich zastąpiony przez skorpiona. W tekstach astronomicznych boginię Iszharę utożsamiano z gwiazdozbiorem Skorpiona. Ważną boginią, noszącą takie same imię Iszhara, była bogini czczoną w Anatolii i Syrii.

Galeria

Meta timeline

  • ? - Rochi ujawnia istnienie postaci, zastrzega Aynur Alfarsi, grafikę związaną z postacią oraz tekst swojego autorstwa.
  • 07.09.18 - Aynur zostaje opublikowana jako strona na Fandomie.