FANDOM

Syn Gwiazdy Porannej z baśni "Siedem kruków" - royals

Celestin Stella
Uczeń Ever After High
CelestinStellaBasicAgat
Rodzice Gwiazda Poranna
Historia rodziców Siedem Kruków
Urodziny 25 Lipca
Współlokator Oscen Philomela Klokke
Strona Royals, ale wiem że Tenebris i Calidi nie są zaintersowani kontynuowaniem opowieści, szanuję więc ich decyzje i nie mam im tego za złe
Pragnienie .
Zdolność manipulacja światła jest bardzo fajna
Romans Wierzcie albo nie, ale moim zdaniem Vitesse jest na swój sposób uroczy
Przeklęty moment .
Ulubiony przedmiot Królewska Ekonomia. Nie muszę się nikomu usprawiedliwiać, po prostu dla mnie ta lekcja jest ciekawa.
Nielubiany przedmiot Grimmnastyka. Wolę kibicować niż sam być na boisku
Przyjaciele Pam Snedig, Shiners McGlasser, Vitesse Canem

{{{pamiętnik}}}

wygląd

Średniej długości, roztrzepane włosy, kolorem imitujące niebo podczas wschodu słońca. Jego skóra jest blada, natomiast oczy złote.

osobowość

Celestin, jak na Royalsa przystało jest pogodny, wyrozumiały, i łagodny. Nie jest asertywny: nie lubi się kłócić, dlatego często ustępuje. Wykazuje się jednak przede wszystkim byciem pomocnym i przyjemnym do przebywania.

Baśń

Pewien człowiek miał siedmiu synów, lecz ciągle nie miał córeczki, choć bardzo o niej marzył. Pewnego dnia żona znowu dała mu nadzieję na dziecko, a gdy przyszło na świat, była to dziewczynka. Radość była wielka, lecz dziecko wątłe i małe, a z powodu tej swej słabości, musiało być szybko ochrzczone. Ojciec wysłał więc jednego z chłopców do źródła by przyniósł wodę na chrzest. Pozostali pobiegli z nim, a ponieważ każdy chciał pierwszy napełnić dzban, naczynie wpadło im do studni. Stali więc tak i nie wiedzieli, co czynić, a żaden nie ważył się wrócić do domu. Chłopcy wciąż nie wracali aż ojciec w końcu stracił cierpliwość i rzekł: "Pewnie znowu się zatracili w zabawie, bezbożne chłopaki!" Wystraszył się, że dziewczynka umrze bez chrztu i w złości zawołał: "A niechby wszyscy zmienili się w kruki." Ledwo wymówił te słowa, nad swoją głową usłyszał trzepot skrzydeł, spojrzał w górę i zobaczył jak odlatuje siedem czarnych jak węgiel kruków.

Rodzice nie mogli zdjąć klątwy i choć smutni byli po stracie siedmiu synów, córeczka była ich pocieszeniem. Wnet przyszła do sił i robiła się z każdym dniem piękniejsza. Długo nie wiedziała nawet, że miała rodzeństwo, bo rodzice wystrzegali się przed, by jej o tym opowiedzieć. Aż pewnego dnia usłyszała, jak mówią o niej ludzie. Mówili, że jest wprawdzie piękna, lecz niejako winna nieszczęściu swych siedmiu braci. Strapiło ją to bardzo. Poszła więc do ojca i matki i zapytała, czy miała siedmiu braci i co się z nimi stało. Rodzice nie mogli dłużej skrywać swojej tajemnicy. Powiedzieli jej, że nieszczęście było zrządzeniem niebios, a jej narodziny jedynie niewinną okazją. Lecz dziewczyna sama robiła sobie wyrzuty dzień za dniem i wierzyła, że musi wybawić swych braci. Nie zaznała odtąd pokoju, aż pewnego dnia w tajemnicy wyruszyła w drogę by odnaleźć swych braci i ich uwolnić obojętnie za jaką cenę. Nie wzięła nic prócz obrączki swoich rodziców na pamiątkę, bochenka chleba na głód, dzbanuszka wody na pragnienie i krzesełka dla zmęczonych nóg.

reszte można przeczytać tu

relacje

tba

zainteresowania

kreowanie perfum

Celestin za równo komponuje zapachy, jak i próbuje sam perfumy tworzyć (zazwyczaj na czemioczarach, kiedy powinien robić coś zupełnie innego).

ceremonia dziedzictwa

tba

zdolności

tba

linie

tba

zajęcia

  • Czarografia
  • Nauka i Czarnoksięstwo
  • Magiologia
  • Mitologia
  • Historia złych zaklęć
  • Chemioczary
  • Historia wielkich opowieści
  • Magia Natury
  • Grimmnastyka
  • Taniec
  • Muzyka
  • Sztuka i rękodzieło artystyczne
  • Królewska Ekonomia
  • Opowiadanie na 101

galeria

tba

ciekawostki

  • Imię Celestin jest od słowa "Celestial", (ja to wzięłam z dnd ok), Stella natomiast oznacza gwiazdę (a to jest z winx)