FANDOM

Na ulicy, w parku,w sklepie...codziennie mijamy mnóstwo, setki ludzi ale czy to oznacza że są oni nie ważni skoro pojawiają się przy nas tylko na chwilę? Nieprawda. Za każdym z nich kryje się wyjątkowa historia, ktoś gdzieś czeka na te osoby nawet jeśli o tym nie wiedzą . To co dla nas jest tylko mignięciem, chwilą dla kogoś innego może być całym światem.

—Do Novy.

Desire II Von Duchess
Uczeń Ever After High
Desire Charmed Yearbook by A.G
Rodzice Księżna
Historia rodziców Alicja w krainie czarów
Urodziny 17 Lipiec
Współlokator Whitney McQueen
Strona Buntownicy. Nie chcę być kolejną apodyktyczną księżną która swą obecnością przyprawia innych jedynie o wstręt. Fakt, wprost nie znoszę dzieci jednak właściwie tylko to łączy mnie z mamą.
Pragnienie Może zabrzmi to naiwnie ale...marzy mi się świat w którym bylibyśmy oceniani na podstawie siły naszych charakterów i czynów a nie pochodzenia czy wyglądu.
Zdolność Moja zdolność? Heh, nie odziedziczyłam niczego magicznego po swojej matce. No może poza wrodzonym wstrętem do dzieci, ale to raczej nie jest czymś nadzwyczajnym.
Romans Herbata?
Przeklęty moment Całe moje istnienie to "przeklęte" momenty...
Ulubiony przedmiot Przerwa. Żartuję. Lubię Czarochemię i sztukę.
Nielubiany przedmiot Matematyka
Przyjaciele Whitney McQueen, Luna.

Pamiętnik Desire II Von Duchess

Desire II Von Duchess - 17-letnia córka Księżnej z bajki "Alicja w krainie czarów". W konflikcie przeznaczeń opowiada się po stronie Buntowników, dlaczego? Dziewczyna szczerze wstydzi się apodyktycznej oraz zwyczajnie gruboskórnej matki. W głębi duszy, boi się być do niej porównywana. Chciałaby napisać swoją własną historię, ze szczęśliwym zakończeniem. Przepełnioną przyjaźnią oraz prawdziwą miłością. Tak, wbrew pozorom Desire jest romantyczką i marzy o wielkiej miłości po wsze czasy. Dziewczyna w przeszłości pełniła rolę klasowej szarej myszki, dziś sprawa wygląda trochę inaczej aczkolwiek nadal pozostaje raczej na uboczu. Interesuje się głównie sztuką - malarstwem,fotografią oraz muzyką. Samodzielnie tworzy piosenki.

Osobowość

Desire to osoba, której działania są w dużej mierze dyktowane przez emocje dziewczyny. W życiu, częściej niż rozumem kieruje się sercem. Dziewczyna nie ma spokojnego temperamentu, to pomieszanie sangwinikia z cholerykiem, często miewa huśtawki nastroju i niezwykle łatwo ją urazić oraz zniechęcić do siebie. Na szczęście, dziewczynę równie łatwo uspokoić. Desire potrafi ranić, szczególnie słowem. Jest osobą która nie jest oszczędna w słowach i nie zastanawia się zbytnio nad tym co mówi, po prostu mówi co ślina jej na język przyniesie. Rzadko używa siły fizycznej, ale jest zdolna przejść do rękoczynów, jeśli tylko ktoś ją wystarczająco sprowokuje. Ze względu na szeroki wachlarz emocji, jaki ukazuje dziewczyna...cóż. Powszechnie uznawana jest za wręcz nieobliczalną osobę, która wyolbrzymia niektóre kwestie. Desire żyje emocjami i po prostu...czasami nad sobą nie panuje. Od dzieciństwa, dziewczyna żyje z głową w chmurach co pozwala jej choć na chwilę odciąć się od wszystkich negatywnych sytuacji, które doświadcza w domu oraz w szkole. Pomimo to, dziewczyna łatwo nawiązuje relacje. Szczególnie z osobami starszymi od siebie, przed którymi łatwiej jest się otworzyć. Głęboko wierzy w swoje poczynania oraz nie brak jej odwagi. Nie należy do osób strachliwych i rękami i nogami będzie broni tego, co uważa za słuszne. Desire potrzebuje bliskiej osoby, a jeśli znajdzie kogoś lub coś co przyniesie dziewczynie satysfakcję oraz radość nie tylko z tworzenia, Desire otoczy to szczególną troską i będzie czule dbać. Dziewczyna to w głębi serca dobra dusza, której trzeba drogowskazu. Niesamowicie zależy jej na tym, by bliscy pochwalali jej dzieła oraz okazywali wsparcie. Desire trochę brak pewności siebie, często zaniża swoje zdolności oraz odczuwa jakby była gorsza od innych. To dlatego, tak ważne jest udzielanie jej psychicznego wsparcia.

Wygląd

Desire to wysoka dziewczyna o włosach barwy pszenicznego blondu. Taki sam odcień posiadają brwi dziewczyny. Włosy Desire sięgają jej do pasa, aczkolwiek często je upina. Tęczówki dziewczyny są zielone, jednakże obwódka wokół źrenicy ma barwę orzechową. Blondynka posiada pulchne rysy twarzy, oraz typową, wschodnio europejską urodę.

Relacje

Rodzina

Desire jest córką księżnej. Dziewczyna posiada młodszą o dwa lata siostrę, jednak nie przyznaje się do niej publicznie. Ba! nikt nie wie, że ona w ogóle istnieje.

Dalsza rodzina

Rodzina Desire jest bardzo liczna. Nieraz, kiedy o niej opowiada, słuchacz nie może się połapać w opowieściach dziewczyny.

Przyjaciele

Desire przyjaźni się z Whitney McQueen, z którą dzieli pokój w dormitorium.

Znajomi

Valerie Tower - Córka wiedźmy z "Roszpunki" to dobra znajoma Desire, ale nie zanosi się na to by ich relacja przerodziła się w przyjaźń. Koleżeńskie relacje, Desia ma także z Meghan Art.

Dobrą znajomą Desire jest także córka greckiej bogini księżyca, Selene - Luna. Obie poznały się na szkolnym korytarzu, kiedy zaspały na pierwsze lekcje. Jest coś w Lunie, może to jej żywiołowy charakter, może wygląd co przyciąga do niej Desire a córka księżnej nie jest w stanie określić słowem tej siły. Desire jest nawet może troszkę bardziej niż odrobinkę zazdrosna o dziedzictwo Luny...też wolałaby być półboginią i dbać o nocne niebo niż być na dworze z despotyczną i odrażającą Księżną.

Luna będzie takim lekkim supportem dla shippu Desiva ale początkowo tylko dlatego że widziała w tym własny interes, wiecie brat zajęty to ma go z głowy z czasem jednak zauważyła że przy Desi jest jakiś szczęśliwszy i głupio się jej zrobiło że miała go za wcielenie zła.

Wrogowie

Desire już pierwszego dnia w nowej szkole nie zapałała sympatią do córki Śnieżki, Apple White. Dlaczego? Desire uważa, że Apple robi zbyt wielki szum wokół jej osoby, starając się być w centrum zainteresowania szkoły. Ponadto dziewczyna uważa, że Apple robi z siebie ofiarę i stara się uchodzić za taką uroczą, milusią osóbkę. Desire denerwuje również niczym niezasłużona popularność córki Śnieżki oraz to, że wystarczy, by zamrugała rzęsami i już wszystko uchodzi jej na sucho.

Miłość

Desire nie ma szczęścia do miłości. Jej pierwszym "chłopakiem" był Luke Glass z którym szybko zerwała. Następnie spotykała się z ....bratem byłego (o czym początkowo nawet Luke nie wiedział) lecz i ta relacja szybko się zakończyła.  Dziewczyna niby ma wpisanych braci Glass jako znajomych w swoim telefonie ale prawda jest taka że rzadko kiedy ich widuje o dzwonieniu nie wspominając, jakoś nie może (chociaż próbuje) przzeboleć tej sytuacji w końcu Luke był jej pierwszym poważnym związkiem i zostawiła go dla jego własnego brata który wydawał się być dla niej powiewem świeżości...a teraz jest znowu sama i póki co nie ma ochoty na związki lecz w duszy liczy że może w przyszłości ponownie otworzy dla kogoś swoje serce.

Nova. To takie typy które razem mogą "spalić świat" lecz i ich relacja jest dość burzliwa (coś jak Musa i Riven co się rozstawali i schodzili.) Po pierwsze Deska jest już tak bardzo załamana złamanym sercem że boi się w całości zaangażować się w nową relację nawet jeśli jej serce dyktuje jej coś innego to uparcie stara się słuchać swojego mózgu który mówi jej "nie powinnaś bo znowu będziesz smutna" zaś Nova ma problem z wyrażaniem swoich uczuć mimo że nie jest nieśmiały i tak oficjalnie to nie są parą i w sumie mało co robią by to się zmieniło. Chcę by w ten ship można było uwierzyć a co najważniejsze mu kibicować dlatego planuję zrobić tak by uczyli się od siebie nawzajem np. Deska uczyłaby go spoglądać na świat przez inny pryzmat niż materialność a on uczyłby Deskę np. Panowania nad sobą i współpracy. No po prostu chcę dojrzewającą i wiarygodną relację a nie jak dotąd Deska miała WS bo tak bez żadnego gruntu.

Zwierzak

Zwierzakiem Desi jest samiczka pieska rasy jamnik imieniem Strudel. Piesek został przygarnięty przez dziewczynę wbrew woli jej matki.

Zainteresowania

Rysunek i malarstwo

Od małego dziewczyna uwielbiała szkicować oraz malować, wbrew swojej rodzinie. Desire nie przeszkadzało nawet to, kiedy cała brudziła się farbą lub pastelami. Kiedy tylko otrzymywała pieniądze za np. kieszonkowe, wszystko wydawała albo na herbatę albo właśnie na szkicowniki, kredki oraz ołówki. Miłość do szkicowania została dziewczynie do dziś, bardzo często widywana jest ze szkicownikiem czy pudełkiem kredek.

Muzyka

Muzyka to bardzo ważna część życia nastolatki. Potrafiła podnieść ją na duchu czy w ignorowaniu matki za którą jak wiadomo, Desire nie przepada.

Kiedyś próbowała śpiewać lecz cóż, nie ma dostatecznie dobrego głosu zaś w tańcu Desire ma dwie lewe nogi...w końcu zaczęła grać na instrumentach. Dzisiaj gra hobbystycznie na gitarze klasycznej oraz flecie prostym.

Desire samodzielnie pisze teksty. Jest to jej sposób na to, by jakoś dać upust emocjom nagromadzonym w ciągu dnia. Wszystkie pomysły spisuje w swoim ukochanym zeszycie, jednakże nikomu nigdy ich nie pokazuje. Uważa to za coś szczególnego i zbyt osobistego, by chwalić się tym na lewo i prawo.

Gotowanie

Dziewczyna, może nie zostanie drugim Gordonem Ramsay'em, aczkolwiek w wolnych chwilach lubi coś upichcić. Chociaż o wiele bardziej, Desire woli smakować dania, nie można odmówić jej kucharskich zdolności - potrafi z niczego stworzyć zjadliwy posiłek i sama wymyśla przepisy kulinarne.

Ezoteryka

Niezapomniane cytaty

Nikt i nic nie jest doskonałe lecz na szczęście dzieła mogą dojrzewać wraz z ich twórcą
Rzeczy jak i dzieła mają taką wartość jaką sami im nadamy.
To że za Tobą nie przepadam nie oznacza że życzę Ci jak najgorzej. w głębi duszy wiem że złość to tylko stan przejściowy i wierzę że każdy ma w sobie coś dobrego..a przynajmniej chcę w to wierzyć. Nie znam nikogo kogo mogłabym z czystym sercem nazwać "ucieleśnieniem zła".
Podziwiam osoby z pasją.

—- do Raven

Buntowniczka - Dziewczyna szczerze gardzi swoim baśniowym przeznaczeniem.
Result rebels
Nie widzi siebie w roli kolejnej, brzydkiej i apodyktycznej księżnej. Ma te do rodziców wielki żal o to jak wyglądało jej dzieciństwo. Desire bardzo zależy na tym, by inni patrząc na nią nie myśleli o jej rodzinie. Do osób Szlachetnych osobiście nie chowa uraz, aczkolwiek jeśli już posiada wybór - robi wszystko by nie obrać "fuchy" matki.

Portrayals

Sabrina Carpenter

Wystąpienia

  • Brak

Ciekawostki

  • Desire w przetłumaczeniu z j. Angielskiego, oznacza życzenie lub pożądanie. Zaś drugi człon jej nazwiska (Duchess) - oznacza "księżna".
  • Dziewczyna ma słabość do owoców cytrusowych.
  • Uwielbia bubbletea.
  • Dziewczyna ma bardzo rzadkie i kołtuniące się włosy. Musi je co rano układać, w przeciwnym razie na głowie powstaje jej istna szopa.
  • W koncepcji, była  córką Aladyna z baśni o tej samej nazwie.
  • Strój na podróż do Francji, do pamiętnika Whitney, jest wzorowany na kreacji z gry " Miss Fashion".
  • Tak mogłaby wyglądać Desia jako kot.

Zajęcia

  • Księżniczkologia.
  • Chór.
  • Muzyka.
  • Sztuka i rękodzieło artystyczne.
  • Mitologia.
  • Czarografia.
  • Koronomatematyka.
  • Debaty.
  • Uczniowska Rada Królewska.
  • Grimnastyka.

Klasyczna baśń

Alicja i Księżna - ilustracja
Alicja w krainie czarów
- (oryginalny tytuł) Przygody Alicji w Krainie Czarów (ang. Alice's Adventures in Wonderland) – utwór angielskiego wykładowcy matematyki Charlesa Lutwidge'a Dodgsona (pseudonim Lewis Carroll) opublikowany 4 lipca 1865. Dosłownie angielski tytuł znaczy Przygody Alicji w Krainie Dziwów, jednak pierwsi polscy tłumacze oddali Wonderland jako Krainę Czarów, choć w całej książce nie ma o czarach ani słowa. Książka zachowuje absurdalną logikę snu, jest wypełniona satyrycznymi aluzjami do przyjaciół i wrogów Dodgsona, parodiami szkolnych wierszyków, których uczyły się w XIX wieku brytyjskie dzieci, zawiera także odniesienia lingwistyczne i matematyczne.

Galeria

Nowy wygląd

Stroje

Od innych

Stary wygląd

Od innych

Meta timeline

  • Październik 2016 - "wnioski" Rochi mouscedes o zastrzeżenie znaków dla Desire Divan
  • Koniec 2016 - pojawia się art i Bio Desi
  • Styczeń 2018 - Rozpoczyna się renowacja Desire, postać zyskuje nowy wygląd i dziedzictwo. Rochi zastrzega grafikę związaną z Desire oraz tekst swojego autorstwa.