FANDOM

Nie imponujesz mi. Widziałam lepsze. Pa, pa.
Diana Kitty
Uczeń Ever After High
Diana ID
Rodzice Kot
Historia rodziców "Czterej muzykanci z Bremy"
Urodziny 5 lipca
Współlokator Cygna
Strona Rebelsi
Pragnienie Pragnę mą muzyką uszczęśliwiać innych. Kiedyś poznają się na moim geniuszu...kiedyś muszą
Zdolność Zmiana w kota. Nic nadzwyczajnego. Widziałam lepsze.
Romans Na razie nie jestem nikim szczególnie zainteresowana...
Przeklęty moment Muszę przyznać że wprost nienawidzę tych kocich przyzwyczajeń typu lizanie się w łapę czy używanie drapaka, to takie żenujące.
Ulubiony przedmiot Trening bohaterów - świetnie wspinam się po drzewach itp. więc mam przewagę
Nielubiany przedmiot Chemioczary - to dla mnie czarna magia!
Przyjaciele Smutny jest los osób takich jak ja.

Nie chcesz czytać zadrapanego pamiętnika, prawda?

Diana Kitty- 16-letnia córka kota z bajki "Czterej muzykanci z Bremy". E konflikcie przeznaczeń Diana opowiedziała się po stronie Buntowników uzasadniając wybór chęcią samodzielnego podejmowania decyzji. Na codzień Diana nie cieszy się w szkole dobrą opinią. Znana jest jako ktoś kto m zdecydowanie zbyt wysokie mniemanie o sobie, jest oziębła i często spławia innych lecz przy okazji piekielnie skuteczna i wytrwała. W przeszłości była obiektem żartów ze strony kolegów co mimowolnie ukształtowało jej trudny charakter, Diana poprzysiągła sobie że już nigdy nikt nie będzie się z niej wyśmiewał a jeśli spróbuje to gorzko tego pożałuje. Dziewczyna nie ma oporów przed tym by maczać palce w brudnych sprawach jeśli tylko wyczuje "dobry interes".

W wolnych chwilach kotka chętnie czyta książki o tematyce kryminalnej.

Osobowość

Diana jest jedną z popularniejszych osób w.szkole. Sławy nie przyniosły jej jednak takie rzeczy jak uroda czy inteligencja a zamiłowanie do rozstawiania innych po kątach. Dziewczyna jednakże jest typem tchórza dlatego jej "ofiarami" są tylko i wyłącznie osoby które w jej oczach są od niej słabsze i nie musi się ich obawiać. Diana dorastała w otoczeniu osób "z wyższych sfer" od dziecka miała wpajane to że pozycją oraz pieniędzmi można załatwić wszystko. Żyła w tej banieczce aż przyszło jej rozpoczęcie nauki w Baśnioceum. Dość szybko dostała porządnego "plaskacza" w twarz za zadzieranie noska, postanowiła że nie pozwoli by się z niej wyśmiewano drobna zemsta sprawiła że teraz cieszy się złą sławą i wiele osób woli jej unikać. Kotka odebrała to jako powód do dumy.

Diana pełna jest swoich małych przyzwyczajeń przez które niektórzy mają ją za dziwaka, od masowania uszu w stresujących sytuacjach po odpowiednią ilość kropel mleka w herbacie. Jest nieufna i nie szuka przyjaciół. Nie podoba jej się również perspektywa nauki w Baśnioceum i wprost nie może się doczekać aż wróci do domu.

Wbrew pozorom Diana nie jest aż tak hardą i silną kobietą na jaką się kreuje. Bardzo łatwo jest ją urazić, wyprowadzić z równowagi i wszystko bierze bardzo osobiście oraz poważnie.

Wygląd

Diana to dość niska dziewczyna o pełnych kształtach. Jej skórę pokrywa szare futerko w białe plamki, posiada także koci ogon, nosek oraz szpiczaste, kocie uczy. Jej włosy są szare,.kręcone i sięgają nieco poniżej brody. Charakterystyczna dla Diany jest dwubarwność tęczówek - lewa jest brązowa zaś prawa zielona.

Relacje

Rodzina

Dalsza rodzina

Przyjaciele

Cygna

Znajomi

Wrogowie

Miłość

Zwierzak

Diana nie posiada zwierząt, rodzice nigdy jej na to nie powalali. Z biegiem lat chęć Diany by posiadać pupila zmalała aż w końcu całkowicie zniknęła.

Zainteresowania

Literatura

Diana od małego uwielbiała czytać. Książki zastępowały jej zabawki, jej ojciec przynosił je do domu gdyż był kolekcjonerem. Diana początkowo gustowała w książkach przygodowych lecz ostatnimi czasy bardzo polubiła kryminały...właściwie dzięki nim Diana dokonała zmian w swoim wyglądzie czy zachowaniu, często to co robi jest na pokaz. W życiu codziennym często sięga do znanych sobie z książek motywów w nadziei że ta wiedza w czymś jej pomoże.

Zdolności

  • Koci instynkt - Diana potrafi wyczuć czy kogoś coś boli.
  • Zwinność - Dzięki byciu w pewnej części kotem, dziewczyna może poruszać się bardzo szybko, jest zwinna i giętka.

Wystąpienia

  • Brak.

Po czym ją rozpoznać?

  • Bordowo-czarnym kapeluszu z kocimi uszami.
  • Dwu barwnych tęczówkach.
  • Plamkach.
  • Kocim ogonie oraz uszach.
  • Eleganckim stylu ubioru.

Ciekawostki

  • Postać pierwotnie była autorstwa Czikority08, następnie powędrowała do Amity.Gali a potem do mnie.. Pod moja batutą Diana przeżyła totalny rebot.
  • Nazwisko postaci pochodzi z j.angielskiego i oznacza "kotek".
  • Z kolei imię najprawdopodobniej ma korzenie indo europejskie i oznacza "boski, niebiański". Diana to także postać występująca w mitologi greckiej, imię to nosi bogini księżyca, łowiectwa, lasów i narodzin. Czasami utożsamiano ją z inną boginią - Artemis/Artemidą.
  • Przed rozpoczęciem nauki w EAH Diana znała jedynie dzieci postaci które dzielą z nią baśń. Teraz rzadko kiedy się do nich odzywa, poza panną Petitchien z którą dzieli pasję.
  • Bardzo nie lubi zapachu fiołków.
  • Jej ulubione kwiaty to czerwone piwonie.

Result rebels
Buntowniczka
- "Jestem niezależna kotką. To moja sprawa którymi ścieżkami podążam i nikomu nic do tego!" W konflikcie przeznaczeń Diana obrała stronę Buntowników, chce sama decydować o tym co może robić a czego nie i jest gotowa ponosić z tego tytułu konsekwencje.

Klasyczna baśń

Czterej Muzykanci Z Bremy by Jamahry Arisha
Czterej muzykanci z Bremy - Pewien stary, wysłużony osioł, chcąc uniknąć przerobienia go na skórę do bębna, udał się do Bremy, aby zaciągnąć się do orkiestry miejskiej. Po drodze spotkał starego psa, który uciekł od swojego pana, ponieważ pan chciał go zastrzelić. Następnie spotkali starego kota i koguta, których też chciano pozbawić życia. Wszyscy czworo ruszyli w dalszą drogę do Bremy. W nocy napotkali stary dom. Postanowili przenocować w nim, ale w domu mieszkali rozbójnicy. Po namyśle ustawili się pod oknem, jeden na drugim, i dali taki koncert, że rozbójnicy ze strachu uciekli do lasu.

Czterej muzykanci, zadowoleni z tego, że udało im się przegonić rozbójników, usiedli do suto zastawionego stołu, najedli się, popili i poszli spać. Osioł położył się w stajni, pies pod drzwiami, kot na piecu, a kogut spał na drążku pod sufitem. Tymczasem rozbójnicy ochłonęli ze strachu i postanowili wrócić do domu. Wysłali więc na zwiady najmłodszego z nich. Ten przestraszył się w ciemnościach kocich ślepiów. Na domiar złego kot go podrapał, pies pogryzł, osioł skopał, a kogut przestraszył. Przerażeni zbójcy uciekli szukać szczęścia w innych stronach, myśląc, że w ich domu mieszka diabeł.

A tymczasem słynny kwartet, składający się z trębacza, perkusisty i dwóch śpiewaków w postaci osła, psa, kota i koguta nigdy nie dotarł do Bremy, bo zamieszkał w opuszczonym przez zbójców domu.

Galeria

Od innych

Meta timeline