FANDOM

Cytat2
Cytat1
Myślisz, że moja historia to sielanka? Będę musiała narazić swoje piękne dłonie ... na szycie „sweterków” z pokrzyw! 

                        -  Pierwsza wymiana zdań z Duchess  

Elile Swandeldeyn
Uczeń Ever After High
Elile Swandeldyn Art
Rodzice Księżniczka (królowa) Eliza
Historia rodziców Dzikie Łabędzie
Urodziny 16 sierpnia
Strona Buntownicy. Jak mam żyć z kimś kogo nie kocham! Inaczej ... NIENAWIDZĘ! Zresztą ze wzajemnością.
Pragnienie Aby Eliot Noble przestał mnie wreszcie nękać swoimi żartami i psikusami!
Zdolność ...
Romans Mam jednego na oku, ale on niestety pochodzi z innej bajki. Dosłownie. Znam go tylko z widzenia, ze względu na to, iż jestem tu nowa.
Przeklęty moment Kiedy wszyscy wytykają mi jaka to jestem delikatna, ale być może, na moje nieszczęście mają rację?

Niektórzy uważają też, że jestem krewną Duchess Swan. To prawda, łączy nas łabędzia historia, ale to kompletna bzdura!

Ulubiony przedmiot Rękodzieło artystyczne. Uwielbiam malować i.t.d. Tylko "niektórzy" tę pracę mi często niszczą...
Nielubiany przedmiot ...
Przyjaciele Narazie Duchess Swan .

coming soon

Elile Swandeldeyn – córka Elizy i Króla z baśni pt. "Dzikie Łabędzie"

Osobowość

W przeciwieństwie do niektórych dziewczyn, Elile potrafi się przeciwstwaić. Ma ostry charakter, co ku jej zaskoczeniu niektórych bawi. Przy mocnym temperamencie jest jednak sprawiedliwa, i gdy coś jej się nie podoba często mówi o tym wprost. Przeszkadza jej gdy dokuczają jej osoby z wyższej "ligi" ze względu na ośmieszanie przez dawnego znajomego, Eliota. Zawsze pragnie się odegrać na swych prześladowcach, lecz czasami przynosi to fatalne skutki.

Wygląd

Dziewczyna ma bardzo długie włosy w kolorze ciemnego blodu, upięte w warkocz, przetykany brzoskwiniową wstążką. Jej oczy są brązowe, a skóra jest w jasnym odcieniu. Jej strój jest formą elegancji i wyrafinowania. Składa się głównie z czarnej kamizelki, zapinanej na guziki, obszernej, wzorzystej tuniki w pomarańczowym kolorze. Jest ona wpół przykryta czym w rodzaju fioletowej chusty. Jej buty są niezwykle zdobione i uwizerunkowane łabędzimi obcasami. Akcesoria biżuteryjne stanowią gruby, srebrny naszyjnik i okrągłe kolczyki.

Bajka

"Dzikie Łabędzie" –Tytuł jednej z baśni autora Hansa Christiana Andersena.

Opowiada o dobrej i posłusznej królewnie, kochajacej swoje liczne rodzenstwo. Pewnego dnia jednak zła macocho - czarownica rzuca urok na braci, który powoduje przemienienie się ich w jedenaście łabędzi. Eliza wyrusza na poszukiwanie sposobu odczarowania braci. Pomoc znajduje we śnie, kiedy dobra wróżka podpowiada jej, że aby ponownie przemienić braci w ludzi, musi utkać im koszulki z pokrzyw, ale nie może do nikogo odezwać się słowem. Dziewczyna zaczyna mozolną robotę. Pewien król proponuje schronisko w zamku, gdzie Eliza kontynuuje tkanie. Mieszkańcy miasta zaczynają podejrzewać, że dziewczyna jest czarownicą i żądają spalenia jej na stosie. Na szczęście bracia pod postacią łabędzi przylatują z pomocą, Dostają pokrzywowe koszulki i wszystko dobrze się układa. Eliza wychodzi za mąż za króla.

Relacje

Rodzina

Jej matką jest (królowa) Eliza z książki "Dzikie Łabędzie", pobożna siostra jedynaściorga rodzeństwa. Jej ojcem jest król, który pod koniec baśni poślubia Elizę. Elile posiada także trójkę rodzeństwa. Z tych trzech osób znana jest tylko siostra Elile, Daphne.

Przyjaciele

Dziewczyna twierdzi, że zaczyna rozumieć i poznawać Duchess Swan. Poznała także Raven Queen i Apple White, ale nie sądzi, aby pomiędzy Apple, a nią rozwinęła się przyjaźń.

Miłość

Dziewczyna prawdopodobnie czuje sympatię do widzianego chłopaka. Nie jest on jednak jeszcze znany.

Zwierzak

Prawdopodobnie, pupilem Elile jest sowa o imieniu Nox.

Wrogowie

Od najmłodszych lat Elile czuje się źle w towarzystwie upokarzającego jej księcia, Eliota, który w przyszłości ma zostać jej mężem.

Strona

Buntowniczka - Elile twierdzi, że jest w stanie napisać swoje własne zakończenie, nie poślubiając swojego rywala.