FANDOM

No może tak - piękno i korony... Ale w domu jest całkiem inna - taka ciepła, kochająca mama...

—Emma w obronie mamy

Emma White
Uczeń Ever After High
280px
Rodzice Biała Królowa
Historia rodziców „Alicja w Krainie Czarów”
Urodziny 23 marzec
Strona Royalsi
Pragnienie Być lepszą Białą Królową niż matka - oraz założenie butiku w Wiosce Końca Książki.
Zdolność Posiadam magiczne moce - a zwierzęta mnie wprost uwielbiają!
Romans Moja miłość jest moim księciem z bajki
Przeklęty moment Kiedy dowiedziałam się, że mama uczyć będzie nas !
Ulubiony przedmiot Magiologia!
Nielubiany przedmiot Trening Bohaterów - moje bohaterskie czyny to pomoc naturze Krainy Czarów!
Przyjaciele Stella Stiltskin, Fairiel Bleue, Shely Match

Czas na herbatkę lub kapelusze, ale pamiętnik schować muszę - nie patrz tam proszę, miło by mi było, gdyby to co piszę, się nie wychyliło z kartek pamiętnika :)

Emme przeszła rewolucję :3 

~Halszka454

Wygląd

Emma ma jasno-szare włosy, z emulsjami bieli. Na jej głowie widnieje opaska w ciepłych kolorach. Oczy dziewczyny są niebieskie. Usta mają jasny odcień różu - podchodzący nieco pod biel. Dziewczyna nosi na co dzień białą sukienkę z blado-niebieską pelerynką z tyłu. Jest ona przypięta w pasie. Na ramiona Emma zarzuca sweterek z kapturem, blado-niebieski. Na nogach dziewczyny widać botki, nieco ponad kotki, w kolorze niebieskim, mroźnym, prawie białym. Na rękach widać złote bransoletki, ale i rękawiczki. Na ramieniu zarzucona jest torebka z motywem drewna - oczywiście w kolorze brązowym. Dziewczyna często nosi kapelusz, ale zazwyczaj trzyma go w dłoni. Przypomina on jej krainę czarów. 

Charakter

Emma bardzo się zmieniła. Złagodniała. Pokochała zwierzęta. Nadal jest bardzo zdecydowana, i raczej walczy o swoje. Za to wrażliwa na krzywdy innych. Posiada ogromne pokłady empatii. Nie zamierza zachowywać się zawsze jak księżniczka i uczyć się bycia królową - robi to, co podpowie jej serce - i to jest ważne. Żadnych sztucznych uśmiechów - bo to, że Emma jest urodziwa nie znaczy, iż (no cóż) ma podkreślać to i zachowywać się jak typowa księżniczka. Nie piszczy i nie skacze na wieść o kimś sławnym... 

Jestem...

Emma opowiada się po stronie royalsów. Chce przeżyć swą bajkę. Jednak różni się od innych księżniczek. Woli chwilę w samotności, niż strojenie się. 

Relacje

Rodzice

Emma pogodziła się z mamą. Nadal nie rozumie jej teologii piękna i takich innych. Jednak myśli, iż mama jest dobrą osobą. Podczas szczerych rozmów wiele sobie wyjaśniły. 

Współlokatorka

Wkrótce - Carinę usunęłam :( 

Uczniowie EAH

Lubią Emmę, ale zwracają się do niej "Jej Dostojność Biała Księżniczka". To przez mamę Emmy, która każe na siebie mówić "Jej Wysokość Biała Królowa". 

Zwierzę

Plik:Lisek-by-Halszka454.png

Emma posiada białą lisiczkę imieniem Renarde (fr. Lisica).

Dziewczyna uwielbia swoją Renarde. Razem spędzają dużo czasu, i na specjalne pozwolenie od Pana Grimma, lisiczka mieszka z Emmą.

Renarde jest dosyć uparta. Potrafi też całą godzinę dbać o swoje śnieżno-białe futerko. Kocha przeglądać się w lusterku. Jednak nie przedkłada urody nad swoją panią-przyjaciółkę Emmę, i często porzuca lusterko, gdy Emma ma zły dzień. Pociesza ją i przytula się do niej, co wiele znaczy dla Białej Księżniczki.

Lisica ma futerko białe, z szarymi elementami, i lekko kremowym kołnierzem. Jest bardzo urodziwa.

Ciekawostki

  • Ulubionym jedzeniem Emmy są lody śmietankowe z polewą czekoladową.
  • Mieszka z Cariną Belle.
  • Uczniowie w Ever After często zwracają się do niej "Jej Dostojność Biała Księżniczka" - z powodu mamy Emmy, którą TRZEBA nazywać Jej wysokością Białą Królową.
  • Kocha zwierzęta.
  • Ma chłopaka, z którym wiąże się w swojej opowieści.
  • Jest skryta, jeśli chodzi o mocne więzi czy uczucia.
  • Często się wzrusza, jednak potrafi w 10 sekund opanować emocje i wyglądać, jak gdyby nigdy nic.
  • Jest dobrą aktorką, ale zazwyczaj jest szczera - no chyba, że chodzi o coś poważnego.
  • Nazwisko pochodzi od nazwy jej mamy - White Queen. Imię było losowe,

Linie

  1. Basic
    • ​Nazwa:Basic (podstawowy)
    • Data wydania: 22 sty 2015r.
    • Opis: W tej serii Emma ma uczesane, rozpuszczone włosy, niebieską bluzę oraz białą sukienkę. We włosach widać opaskę, a na ramieniu brązową torebkę. Na szyi wisi naszyjnik, na głowie spoczywa opaska, a na rękach, oprócz bransolet, widoczne są rękawiczki. W ręce Emma trzyma kapelusz. Buty Emm są w kolorze mroźnego błękitu. 
  2. GF
    • ​Nazwa: Getting Fairest
    • Data Wydania: 22 lut 2015r.
    • Opis: W tej serii włosy Emm są nierozgarnięte. Pidżama do lekka jedwabna bluzeczka w kolorze niemal białym i jasno-żółte spodenki. Na nogach jej spoczywają kapcie. Są też tam łososiowe skarpetki. Emma w takim stroju może położyć się spać, lub szykować na bal - nakładać makijaż i poddawać się innym zabiegom kosmetycznym...   
  3. LD
    • Nazwa: Legacy Day (ceremonia dziedzictwa)
    • Data Wydania: 18.04.2015r.
    • Opis: W tej serii włosy Emmy są zaczesane na bok... Jej strój zawiera głównie elementy białe... Krótką śnieżnobiałą sukienkę przykrywa biała peleryna! Ręce dziewczyny przykryte są przez rękawiczki w kolorze białym - jej nogi zaś przez rajstopy w stylu kabaretek, w kolorze czarnym... Buty Emmy to białe szpilki na obcasie, który ozdobiony jest takimi samymi pnączami, jak na pelerynie... Głowę przyszłej Białej Królowej zdobi złota korona! 
  4. SU
    • ​Nazwa: Spring Unsprung (święto baśniowiosny)
    • Data Wydania: 27 sty 2015r.
    • Opis: W tej serii włosy Emmy upięte są w kok, z dobrze widocznym, turkusowym pasemkiem. Makijaż jest jasny. Na głowie widać wianek z dużą ilością zieleni. Sukienka jest w chłodnych kolorach, niemalże do kolan, z topem w kolorze jasno-miętowym i z jasno-turkusowym dołem. Na spódnicy od sukienki widać zieloną siateczkę. Od topu dziewczyny "wyrastają" zielonkawe, półprzezroczyste rękawki. Na lewej ręce jest bransoleta z wijących pędów - w tejże dłoni Emma trzyma kwiat. Buty dziewczyny są zielone, z koturnami o motywie listków. Zapięciem są zielone pędy, zakończone czerwonymi serduszkami. 
  5. ...

Historia postaci

  • 24.07.2014r. opublikowano stronę o postaci! 
  • 25 lipca była ostatnia zmiana starej wersji Emmy. 
  • Postać początkowo powstała z ubieranki.
  • Na początku była rebelsem i żywiła do matki nienawiść.
  • Potem powstawały stylizacje na podstawie ubieranek z serwisu starsue
  • Od 20.01.2015r. trwały prace nad nowym artem
  • 22.01.2015r. po południu ujawniono nowy art.
  • 22.01.2015r. strona uległa całkowitej zmianie.
  • 22.01.2015r. dopisano nowe rzeczy i stworzono zwierzątko. 

Przynależność

  1. Emma była przemyślana starannie. 
  2. Prawa do niej zastrzega sobie Halszka454 
  3. Postać na chwilę obecną nie znajduje się w domu porzuconych postaci! Nie jest Porzuconą Postacią i nie stoi w kolejce do adopcji!