FANDOM

Cytat1BLE! WEŹ ODE MNIE TEGO PAJĄKA!Cytat2 -Gaston, gdy ktoś pokazuje mu swojego pupila

Gaston Jungleman
Uczeń Ever After High
Rodzice Mowgli z Księgi Dżungli
Historia rodziców Księga Dżungli
Urodziny 13 lipca
Strona Buntownicy - mój tata był synem dżungli, który potem został wygnany do wioski, gdzie go nie akceptowano. Za żadne skarby nie mam zamiaru być jak on. Po pierwsze nie lubię dżungli, po drugie kocham pieniądze, po trzecie nie.
Pragnienie Chciałbym mieszkać w zamku w mieście. Daleko, daaaleko od lasu. Nienawidzę lasu przez robactwo. Nienawidzę tego syfu wszędzie, brr. Chcę też zostać królem jakiegoś państwa, aby wszystkimi pomiatać. Znaczy rządzić uczciwie. OCH! I fajnie by było, gdybym miał kasę. Hihi.
Zdolność Uciekanie przed robactwem z szybkością światła się liczy? No bo niby gadanie ze zwierzętami się liczy, ale z większością zwierząt wolę nie rozmawiać. Chociaż pudelki mogą być.
Romans Nie znalazłem na tyle naiwnej osoby z królewską krwią. Albo nie spotkałem kogoś, kto trafiłby moje serce.
Przeklęty moment Kiedy ludzie chcą, abym dotknął jakieś robactwo. Za żadne skarby. I do tego jak uważają, że jestem jak ojciec. JA NIE UMIEM GADAĆ ZE ZWIERZĘTAMI. I nawet nie mam zamiaru zaczynać konwersacji.
Ulubiony przedmiot Uwielbiam lekcje Zarządzenia Królestwem. Uwielbiam rządzić innymi, więc są to lekcje w sam raz dla mnie. Niestety nie jestem żadnym księciem, lecz zawsze próbuję poderwać księżniczkę, abym mógł nim zostać. Może być nawet książę, chcę być tylko księciem! A potem królem.
Nielubiany przedmiot Przedmioty na świeżym powietrzu oraz Tresura i dbanie o zwierzęta. Chyba powód jest wszystkim już znany. Jeśli nie to masz problem z czytaniem.
Przyjaciele Kto potrzebuje przyjaciół?

Muszę to pisać na papierze? Wolę telefony.

Gaston Jungleman - syn Mowgliego z Księgi Dżungli, buntownik, który uwielbia nowoczesne życie. Chodzi do Ever After High.

Osobowość

Gaston nie jest osobą.. Miłą. Patrzy tylko na swoje interesy i swoje potrzeby. Nienawidzi wszystkiego, co jest związane z jego rodziną i dżunglą. Można rzecz, że trochę się boi. Jest to wina jego niezbyt radosnego dzieciństwa. Był znienawidzony przez resztę ludzi z powodu odmienności. W dżungli większość zwierząt go atakowało. Od tej pory ma uraz do zwierząt i ludzi z wiosek. Uważa też, że w mieście są bardziej oświeceni ludzie, dlatego chce ta zamieszkać.
Jest też świetnym organizatorem i zarządcą, chociaż głównie robi wszystko dla siebie. Gdyby nie był taki egoistyczną świnią byłaby to jego największa zdolność. Niestety zaślepiony chęcią władzy i chciwością nie może być dobrym w sprawowaniu władzy nad innymi. Chociaż i on ma też dobre strony. Nie jest osobą złą, tylko jego psychika broni się przed strachem związanym z posiadaniem znienawidzonego przeznaczenia.
Uwielbia pieniądze i władzę ponad wszystko. Uważa za jedną z najważniejszych rzeczy w życiu, bo ludzie z pieniędzmi i władzą mają respekt. W dzieciństwie nie miał.
Strasznie boi się robactwa. Tak bardzo, że zawsze jak widzi nawet bezbronnego kleszcza to krzyczy ze strachu. Jeśli jego Skolesofobię inni uznają za wielką to chyba nie widzieli jego Arachnofobii. Jak widzi pająka to albo ucieka, albo mdleje. W zależności od tego jak duży jest ten pająk.
Jak każdy człowiek ma wady.. Tak ma też zalety, Gaston jest osobą mimo wszystko cierpliwą, potrafi ciężko pracować, by osiągnąć efekty. Oczywiście, nie ma oporów, by oszukiwać, lecz zazwyczaj jedynie pracuje. Często też jest pomocny i nie okazuje zbyt wiele nienawiści do innych, chyba że się poruszy zły temat. Nie pomaga jednak z uwielbienia do uszczęśliwiania innych, lecz z powodu wiary w karmę. Poza tym zawsze można się kogoś zapytać o pomoc, gdy się ma problem.

Szlachetny, czy buntownik?

Buntownik - nienawidzi dżungli i wszystkiego z nią związane. Nie lubi wiosek, zawsze chciał mieszkać w mieście, albo w wielkim zamku. Tak w ogóle to się nazbyt boi robactwa i brzydzi się dzikich zwierząt, aby być człowiekiem z dżungli. Mimo iż jego ojciec nie toleruje jego odmienności, to i tak nie ma zamiaru się go słuchać. Za to chciałby zostać władcą, albo projektantem mody.

Wygląd

Gaston ma krótkie, czarne włosy i ciemną cerę. Jego oczy są czarne. Nie jest nazbyt charakterystyczny. Ma wiele blizn, które często zakrywa bandażami pod ubraniem. Są one głównie na plecach i brzuchu. Posiada także znamię na policzku.
Chłopak jest średniego wzrostu, czyli 178cm. A waży 71kg. Jakoś nie ma większych problemów z wagą, przez większość swego życia miał ją prawidłową.

Relacje

Rodzina

Gaston nienawidzi swojej rodziny. Zwłaszcza swojego ojca, gdyż zmuszał go do zostania w dżungli i grania jego roli. Nie lubi o niej rozmawiać a tym bardziej jej odwiedzać. Resztą jego rodziny były zwierzęta, więc sami rozumiecie..

Przyjaciele

Jego przyjacielem jest nowoczesność, często się z nią komunikuje. Nie potrzeba mu innych przyjaciół jak na razie.

Miłość

Szuka naiwnej osoby z królewską krwią. Nie dlatego że, takie najbardziej mu się podobają. Po prostu chce zostać królem a nie widzi żadnej innej drogi do osiągnięcia celu. Chociaż śmiało może stwierdzić, że gdyby znalazł kogoś odpowiedniego to krew nie miałaby znaczenia.

Wrogowie

Nie lubi Kaana Reticulatusa i wszystkich co bardzo kochają dzikie zwierzęta - w tym Herę Lali. Po prostu ma problem z kontaktami z nimi, gdyż sam jakby mógł to by spalił dżunglę a zwierzęta przerobił na futro/żarcie.

Zainteresowania

Infromatyka

Jako, że jest to człowiek nowoczesny, bardzo lubi wszystko co związane z informatyką. Uwielbia nowinki na temat postępu w różnych dziedzinach. Sam jak na razie ma jedynie czarny laptop oraz telefon od firmy Peach.

Rządzenie innymi

Gaston uwielbia rządzić innymi. Po latach bycia pomiatanym jego ego nie wytrzymało i wymaga by to inni zaczęli być pomiatani przez niego. Może jest to troszkę okrutne, ale takie jest życie. Przy okazji przez to "zainteresowanie" chce hajtnąć się z królową/królem i być złym władcą. Znaczy nie złym, tylko trochę okrutnym. Ale nawet on ma serce.

Moda

Zdziwieni? Bo ja nie. W wiosce, w której żył Gaston mógł nosić tylko jedną chustę na dolne partie ciała. Było to co najmniej chore. Od tego czasu chłopak chciał ubierać się normalnie. Przy okazji zamieszkanie z projektantką zainspirowało go do ubierania się w najbardziej modne ciuchy i sprawdzania wybiegów mody. Lubi też szyć swoje własne ubrania a jej opiekunka pomaga mu w tym.

Relacje z

Kaanem Reticulatusem

Kaan i Gaston są jak dwie krople.. Wody i oleju. Nie łączą się i nigdy się nie połączą. Od razu widać, że są także swoimi przeciwieństwami. Kaan - jest leniem i spokojnym człowiekiem, który uwielbia przyrodę, zwłaszcza gady.. Gaston za to nienawidzi wszystkiego, co jest związane z dzikością przyrody a spokoju jakoś nie może znaleźć. Przez to ciągle się kłócą.

Biografia

Gaston urodził się w dżungli i się tam wychowywał. Jednak nie był lubiany przez zwierzęta, które ciągle go raniły i bawiły się nim. Miał tego dość, więc w wieku 9 lat uciekł do wioski. Tam jednak też go nie lubili, gdyż uznawali go za szajbusa. Cóż... Po dwóch latach wyrzucili go do dżungli. I znowu musiał przebywać z tymi okropnymi zwierzętami. Z każdym rokiem coraz bardziej się ich bał. Na szczęście po trzech latach miał możliwość wyjechania do miasta. Zamieszkał z pewną wdową - projektantką ubrań. I tam się nauczył co jest ważne a co nie. Po kolejnych dwóch latach mógł pójść do szkoły, do Ever After High. I są to jak na razie najlepsze lata jego życia.

Bajka

Księga dżungli (ang. The Jungle Book) – zbiór opowiadań autorstwa angielskiego pisarza i noblisty Rudyarda Kiplinga, tworzącego w nurcie wiktorianizmu. Opowiadania wchodzące w skład zbioru dotyczą Indii i ich folkloru oraz indyjskich dżungli. Autor, urodzony w Indiach, zdobył niezbędną wiedzę poprzez obserwacje, badania oraz dzięki zasłyszanym opowieściom, jednakże opowiadania powstały, gdy mieszkał on w Vermoncie. Ukazały się one w latach 1893 i 1894.

Miejsce zamieszkania

Indie - państwo położone w Azji Południowej, zajmujące większość subkontynentu indyjskiego.

Dżungla - termin oznaczający pierwotnie i współcześnie w części publikacji specjalistycznych rodzaj formacji roślinnej charakterystycznej dla nadrzecznych terenów w północno-wschodniej części Azji Południowej. W języku potocznym i według niektórych publikacji specjalistycznych termin funkcjonuje jako synonim szeroko ujmowanego wilgotnego lasu równikowego.

Meta timeline

  • 2 lipca 2014: Istnienie chłopaka zostaje ujawnione.
  • 3 kwietnia 2015: Po dłuższej przerwie Gaston zostaje ujawniony światu

Cytaty

Cytat1BLE! WEŹ ODE MNIE TEGO PAJĄKA!Cytat2 -Gaston, gdy ktoś pokazuje mu swojego pupila

Cytat1Ygh, świeże powietrze.. Po co mi to?Cytat2 -Gaston na temat wyjścia na dwór

Wystąpienia

Stroje

Basic

Ciekawostki

  1. Ma silną Skolesofobię a najbardziej boi się pająków.
  2. Jego prawdziwe imię to Mowgli Junior, lecz postanowił je zmienić.
  3. Potrafi tolerować zwierzęta domowe oraz hodowlane.