FANDOM

...Podczas twojego czasu, jesteś praktycznie wszechmocny w sprawie przyrody. Jednak nie wolno tego nadużywać i przede wszystkim trzeba korzystać z rozsądku...

—July do Aishy, w odcinku Życie jako miesiąc

July Summer-Month
Uczeń Ever After High
wkrótce :3
Rodzice Lipiec
Historia rodziców 12 miesięcy
Urodziny 1 dzień lipca
Strona Jestem Royalsem - no bo beze mnie przyroda rozpadłaby się!
Pragnienie Aby każdy lipiec był wyjątkowy i pomyślny - chcę, żeby moja rola w tym świecie nie skończyła się niezadowoleniem użytkowników przyrody!
Zdolność Jeszcze nie jestem lipcem. Póki co mój tata jeszcze się tym zajmuje, ale przez cały rok mogę ożywiać rośliny, rozmawiać z nimi i z ptakami.
Romans Jestem jak słońce - samotna na błękitnym niebie. Ale nie dopuszczę do tego, by tak na zawsze pozostało!
Przeklęty moment Pewnego dnia ożywiłam przypadkiem moje ukochane drzewko w środku czasu wujka Stycznia! Na szczęście uratowano je... Od tego czasu nie zajmuję się ożywianiem roślin...
Ulubiony przedmiot Myślę, że są to zajęcia botaniczne.
Nielubiany przedmiot Nie lubię Chemioczarów. Och - pewnego dnia mój eliksir wybuchł. Za to innym razem zmienił mój kolor włosów na zielony!
Przyjaciele Przyjaźnię się z May Spring-Month, moją kuzynką, ale moją najlepszą przyjaciółką jest Aisha Plas... Biedna - jej przeznaczeniem jest się rozpłynąć.

Jest tylko jeden dzień w roku, kiedy pamiętnik leży otwarty bez mojego rozkazu - a ty nawet nie wiesz który!

July Summer-Month - córka Lipca z "12 miesięcy"

Wygląd

Coming Soon?

Charakter

July jest pogodna, często się uśmiecha - jest bardzo pracowita. Kocha przyrodę - uwielbia rośliny i zwierzęta. Często siada na łące i opala się. Wyjątkowo ukochała sobie niebo. Cieszy ją przyglądanie się ptakom. 

July jest perfekcjonistką. Nie lubi się spóźniać, ale nie lubi też czekać. Jest bardzo otwarta i przyjacielska - dzieli się swoimi uczuciami z innymi. Jest przyjaźnie nastawiona do świata i bardzo szczera. Nie lubi kłamać, ani też dokuczać innym. Nie toleruje głupich kawałów. Nie lubi patrzeć na czyjąś krzywdę. Jest bardzo wrażliwa i ma w sobie wiele empatii. Nie nawidzi znęcania się nad bestiami. Nie lubi też naśmiewać się z innych - nazbyt nie toleruje też tego zachowania u innych. 

Bajka

Pewna gospodyni miała córkę i pasierbicę. Córka była niechlujna, a pasierbica zadbana i czysta, dlatego też macocha jej nie lubiła i chciała się jej pozbyć. Wysłała więc dziewczynę w grudniu po fiołki. Gdyby ich nie zdobyła, miała się sierotka więcej w domu nie pokazywać. Chcąc nie chcąc poszła do lasu i spotkała dwunastu mężczyzn, siedzących wokół ogniska. Zapytali ją, który z nich najbardziej jej się podoba? Sierotka zorientowała się, że ma przed sobą dwanaście miesięcy, więc wszystkich pochwaliła, gdyż wszyscy byli potrzebni. Powiedziała im też o swoim zmartwieniu. Natychmiast Kwiecień usiadł na miejscu Grudnia i od razu zmieniła się pora roku – nastała wiosna. Dziewczynka zebrała pół koszyka fiołków, podziękowała Kwietniowi i pobiegła do domu. 

Za trzy dni gospodyni znowu wysłała pasierbicę do lasu – tym razem po poziomki...Biedulka od razu pomyślała o miesiącach i, jak się spodziewała, znowu jej pomogli. Teraz Czerwiec usiadł na miejscu Grudnia - nastało lato. Sierotka prędziutko uzbierała pełny dzbanek poziomek i zaniosła je gospodyni. Macocha z córką zjadły je same, nie podzieliwszy się z ofiarodawczynią.

Za kilka dni zachłanna Darosława wysłała dziewczynkę po srebrne talary. Znowu więc zwróciła się o pomoc do braci Miesięcy. Grudzień poradził jej, żeby sobie nabrała węgielków z ogniska. Dziewczynka trochę obawiała się, że się jej fartuszek spali, ale w końcu przemogła strach i postąpiła według rady Grudnia. Do domu zaniosła srebrne talary, ale niezadowolona macocha posłała ją po więcej. Wyszła więc i już nie wróciła, została gospodynią u braci Miesięcy. 

Nie doczekawszy się pasierbicy, chciwa Darosława wysłała własną córkę po talary. Ciepło ją ubrała, zaopatrzyła w prowiant i wysłała do lasu. Podobnie jak sierotka, córka złej macochy także spotkała braci Miesiączków, ale na ich grzeczną prośbę, by odgadła, kim są, zaczęła im wymyślać. Bracia rozgniewali się. Luty usiadł na miejscu Grudnia, ścisnął mróz, rozhulała się zamieć. Krnąbrna dziewczyna , nie mogąc znaleźć drogi powrotnej, brnąc po kolana w śniegu – zamarzła na śmierć.

Royals czy Rebels?

July jest Royalsem, aczkolwiek nie ma swojej roli w tej baśni. Jej zadaniem jest dbać o swoje 31 dni, układać harmonogram pogody w baśniowym świecie i troszczyć się o tutejsze stworzenia, aby ten miesiąc nie był trudny do przeżycia. Dziewczyna ma mnóstwo czasu tylko dla siebie. 

Relacje

Rodzina

July ma jedenaścioro kuzynostwa. Ma też od strony ojca 11 wujków. Trudno mieć dobre relacje z tak wielką rodziną - przeważnie panuje tam zgoda, spokój, zaufanie, wsparcie i wielka miłość, ale zdarzają się drobne sprzeczki - o nic wielkiego na szczęście. July jest zadowolona z tak wielkiej rodziny - nie ma z nimi czasu na nudę. Zawsze ktoś ma fajny pomysł, zawsze jest wesoło i zabawnie. Nie wymieniłaby swojej rodziny na żadną inną. July jest najstarsza - ma jeszcze siostrę młodszą o 2 lata i młodszego rok brata. Tak więc na July spoczywa obowiązek bycia nastepnym "Lipcem" i dbanie o te 31 dni, aby wszystko było poprawne - letnie, ale nie pustynne. To mimo wszystko trudne zadanie ustalić taki harmonogram.

Przyjaciele

July przyjaźni się z Cassandrą Gerde. Dziewczyna jest zafascynowana przeznaczeniem July - chociaż nie wymieniłaby go, ponieważ sama chce przeżywać przygody, a nie ustalać pogodę. Dziewczyny się rozumieją i rzadko się kłócą, a jak już, to idzie o jakąś błachostkę. Mają w sobie oparcie i sobie ufają - stają w swojej obronie nawzajem. Razem pakują się też w tarapaty.

Miłość

July nie znalazła tego jedynego. Ma sporo czasu na szukanie. Kiedyś do niej przyjdzie.

Wrogowie

July nie ma potencjalnych wrogów - są osoby, za którymi nie przepada (C.A. Cupid) i które denerwują ją poprzez swoje zachowanie, jak Raven Queen. July uważa, że Raven nie jest zbyt szczera. No bo to, że jest rebelsem nie oznacza, że ma być odwrotnością złej królowej - czyli być pracowita, miła, uprzejma, pomocna, wierna, naiwna i w ogóle. Powinna być 100% sobą, a nie robić z siebie przyzwoitki. W ten sposób upadabnia się do Apple White. 

Życie jako miesiąc

Link w nagłówku :)

July Summer-Month to córka Lipca. Jednak czy lista zadań na 31 dni będzie jej odpowiadać? 

Umiejętności

July potrafi w ciągu swoich 31 dni czynić z przyrodą cuda! Może zmieniać pogodę etc. Ale moce rozmowy z przyrodą (rośliny, zwierzęta) utrzymują się przez cały rok. Dzięki temu dziewczyna może być wszechwiedząca - wie wszysto o wszystkich w EAH.