FANDOM

Tak... Widziałam cały krzaczek! No i nabrałam trochę wody ze Studni Czarów - może Ginger będzie chciała? Idziesz ze mną? Och mówię ci! Muszę cię tam zabrać! Pokochasz te jagody. A w ramach zapłaty poproszę koktajl, dobrze?

—Lorelei do Dooddy

Lorelei The Lory
Uczeń Ever After High
200px
Rodzice Papużka
Historia rodziców "Alicja w Krainie Czarów"
Urodziny No tak - moje czarodziny... Poczekaj... to już niedługo bo 15 marca!
Strona Jestem Royalsem! Nie zrezygnuję z mojego papuziego dziedzictwa!
Pragnienie Chcę przeżywać coś ekscytującego prawie codziennie! Chcę korzystać z życia!
Zdolność No cóż - potrafię, tak jak Bunny Blank, zmienić się w zwierzę, jednak moje baśniowe dziedzictwo zobowiązało mnie do bycia papugą. Aczkolwiek to cudowne! Nie zrezygnują z tego, nawet jeśli mogłabym być, a chciałam, myszką.
Romans Nie mam nikogo. Jestem zbyt barwna, ale myślę, że znajdzie się ktoś dla mnie. Po prostu - nic na siłę.
Przeklęty moment Kiedy zgubiłam lusterphona Mojej kochanej Dooddy!
Ulubiony przedmiot No cóż... Zastanówmy się... Myślę, iż jest to Wprowadzanie do Zalotów! Tak jakoś polubiłam ten przedmiot.
Nielubiany przedmiot Nie przepadam za muzyką - koszmarnie śpiewam, nie mam w sobie nic z kanarka. Skrzeczę straszliwie więc...
Przyjaciele Absolutnie urzekła mnie Dooddy Dodove! Nikt tak mnie nie rozumie jak ona!

Chcesz abym ci coś zaśpiewała? Więc nie czytaj mojego pamiętnika - taka rada.

Lorelei The Lory - cótka Papużki z "Alicji w Krainie Czarów".

Postać adoptowana od Galaxy Supernovej

Wygląd

Dziewczyna posiada długie, czerwone włosy, z kolorowymi pasemkami. Na nich to spoczywa niebieska opaska z piórkami kolorowymi. Suknia dziewczyny jest u góry biało czarna, potem niżej żółta, zielonkawa i na końcu turkusowa.  Buty Lorelei są niebieskie, jasne, na kostce zielone - tam też przypięte są papużki. Koturny butów pokrywają ozdobne wzory w kolorze złotym. Na ręce panna Lory 

Plik:Lorelei-The-Loty-Parrot-versiony-by-Halszka454.png
W papuziej formie Lorelei ma dużo czerwonych piórek, na skrzydłach przechodzą w oliwkę, a ta w niebieski. 

Charakter

Lorelei jest bardzo dumną osobą. Zna swoją wartość i umie postawić na swoim, co świadczy o jej zdecydowaniu. Jest bardzo wytrwała w swoich postanowieniach, a także słowna, i gdy nic poważnego się nie wydarzy, dotrzymuje danej obietnicy. Jest pewna siebie, rozmowna i radosna. Nie traci czasu na zamartwianie się błachostkami - żyje w pełni. Kocha szybować wśród chmur, razem z Dooddy Dodove. Kocha także odwiedzać Krainę Czarów i szperać po starych bibliotekach, a także po opuszczonych budynkach, a raczej ruinach ich dawnej świetności. 

Lori lubi przygody. Nie nawidzi nudzić się - a zdarza się jej to wyjątkowo rzadko, gdyż stara się zawsze na poczekaniu, czy pod koniec jeszcze lekcji, wymyślić cokolwiek, co mogłoby ją zająć. Nie przepada za nauką, jednak uczy się do sprawdzianów. Nie zarywa szkoły - według niej nie świadczy to o niczym dobrym, a wręcz przeciwnie - ukazuje, kto traktuje życie poważnie, a kto jest poprostu nierobem. 

Kiedy jest podekscytowana wieloma rzeczami, zaczyna mówić o wszystkim i z przejęcia zdania z jej ust wypływają chaotycznie. 

Panna Lory uwielbia koncerty Katy Maniery, a także zespołu Baśnioback. 

Royals czy rebels?

Lori jest zdecydowanie Royalsem. Jej rola wcale nie jest długa - wręcz przeciwnie, strasznie krótka. W takiej sytuacji Lorei może robić tak naprawdę wszystko - to co chce. W jej przypadku nie ustalono reguł, jaki ma mieć charakter, jak wyglądać i tak dalej. 

Relacje

Rodzina

Lorelei ma dobre kontakty ze swoimi rodzicami, którzy o nią dbają i ją wspierają. Czasami nie pozwalają jej na wiele, bo się o nią troszczą. Jednak ta dziewczyna prawie zawsze postawi na swoim! 

Przyjaciele

Lorelei ma kilka koleżanek, a nawet bardzo dobrych koleżanek, ale najdroższą jej sercu rówieśniczką panny Lory jest jej współlokatorka - Dooddy Dodove. Dziewczyny razem szybują wśród chmur i odwiedzają wyniszczoną Krainę Czarów. 

Miłość

Lorelei nie pcha się w nic na siłę - uważa, że jest zbyt barwną osobą dla zwykłego księcia. Kiedyś znajdzie tego kogoś - na pewno. 

Wrogowie

Lorelei nie przepada za Catherine von Puss, której zdarzyło się na nią rzucić, kiedy obie były pod zwierzęcymi postaciami. Nie jest to nienawiść, ale lekka niechęć i strach. Prawdziwym wrogiem papużki jest... Blondie Lockes! Lorelei jej nienawidzi - bo być kolorowym, to być w centrum uwagii, a Blondie zamęcza ją wywiadami i zdjęciami. Oprócz tego Duchess Swan i Lorelei the Lory nie powinny przebywać za długo obok siebie. Łabędzica nazywa papużkę klaunem. Oprócz tego robi jej różne psikusy...

Ciekawostki

  • Postać zaadoptowałam od Galaxy*Supernovy
  • Lorelei jest spod znaku [...]
  • Jej ulubioną potrawą jest tory ananasowy, a do tego sok pomarańczowy, kwaśny.
  • Lorelei może zamieniać się w papugę. 
  • Często traci piórka, gdy się denerwuje.

Meta Time Line

  • 31.01.2015r. - adopcja od Galaxy Supernovej :3;
  • 1.02.2015r. - oznaczenie (olinkowanie) Lorelei na stronie Dooddy Dodove;
  • 3.02.2015r. - powstaje strona (zalążek);
  • 24.02.2015r. - drobne poprawki i relacje;

Objaśnienia do tekstu

  • Katy Maniery - sławna piosenkarka Świata Baśnii (nazwa pochodzi od Katy Perry);
  • Baśnioback - zespół muzyczny grający przede wszystkim rocka, w Świecie Baśni (nazwa od Nickelback).;