FANDOM

Lux Fata
Uczeń Ever After High
Lux ID r
Rodzice Błękitna Wróżka
Historia rodziców Pinokio
Urodziny 7 Maja.
Współlokator Acacia.
Strona Szlachetni.
Pragnienie By ludzie przestali postrzegać mnie albo za dobro wcielone z uwagi na rodzica, albo za nie wiadomo jaką buntowniczkę tylko i wyłącznie dlatego że preferuję ciemne kolory.
Zdolność Jeśli jeszcze nie zauważyłeś - mam skrzydła a co za tym idzie potrafię latać. Prócz tego, mogę rzucać proste zaklęcia.
Romans Nie?
Przeklęty moment Jeśli nie chcesz wpisać się na listę moich nieprzyjaciół, lepiej przy mnie nie obrażaj mojego wyglądu a co gorsza - mojej biżuterii.
Ulubiony przedmiot Chemioczary. Myślę że skoro już posiadam magiczne zdolności, to powinnam umieć się nimi posługiwać tak by nie szkodzić.
Nielubiany przedmiot Baśniobajanie. Jestem w tym beznadziejna.
Przyjaciele Edeline Future, Parvati Crewe.

Lux Fata - pamiętnik.

Ponoć w każdym z nas kryje się cząstka mroku.

—W debiucie.

Lux Fata - Córka Błękitnej wróżki z "Pinokia". W konflikcie przeznaczeń Lux opowiedziała się po stronie Szlachetnych. Postać typu ukryty bohater, nie okaże słabości i pomocy, ale choć chce to maskować ma ciepłe i dobre serduszko. Jedno z haseł przewodnich Lux mogłoby brzmieć "Czemu tak czuję, przecież miałam być tą obojętną!". Naturalnie ma niebieskie tęczówki oraz białe włosy, lecz farbuje je, a oczy maskuje grubą warstwą gotyckiego makijażu. Trudno rozpoznać w niej wróżkę, a przynajmniej dziecko dobrej postaci. Pasjonuje się rzeźbieniem w metalu, tzw "ciężką" muzyką oraz literaturą.

Osobowość

Lux na pierwszy rzut oka to chłodna i małomówna dziewczyna o jasno nakreślonych zasadach którymi kieruje się w życiu codziennym. Lux wbrew pozorom bardzo dba o swoich bliskich, chociaż chciałaby inaczej, ma duże serce i jest wrażliwa na krzywdę. Zwoją wrażliwość często maskuje pod warstwą grubego makijażu.

Dziewczyna stara się obalać stereotypy, których się brzydzi, lecz jej chęci niż zawsze wychodzą na dobre. Z tego powodu, jeśli miałaby pomagać to z cienia. Nie zależy jej na rozgłosie i z odrazą patrzy na szkolne gwiazdeczki.

Bardzo nie lubi być nazywana "buntowniczką" tylko dlatego że mocno odbiega od wyobrażenia dobrej, błękitnej wróżki. Dziewczyna sama twierdzi że nie ma przeciw czemu się buntować, jednakże kiedy trzeba Lux potrafi zabrać głos i porwać za sobą tłum.

Wygląd

Lux jest wysoką dziewczyną o bladej cerze i długich, ciemnych, sięgających ud włosów. Tęczówki Lux są krystalicznie niebieskiej barwy, ma grube, ciemne rzęsy oraz delikatne brwi. Jej twarz zdobią czarne kolczyki a oczy podkreśla mocnym makijażem. Tak samo wargi. Z pleców Lux wyrasta para motylich skrzydeł o barwie błękitu pomieszanego z szarością.

Relacje

Rodzina

Lux jest córką Błękitnej wróżki z baśni "Pinokio". Mimo różnych poglądów na świat, dziewczyna raczej dobrze dogaduje się ze swoją matką, chociaż była długo trzymana pod kloszem. Lux jest jedynaczką lecz zawsze chciała mieć rodzeństwo, do dzisiaj po cichu liczy na brata lub siostrę.

Dalsza rodzina

Mało wiadomo o dalszej rodzinie Lux.

Przyjaciele

Dziewczyna zaprzyjaźniła się z Edeline Future, Moaną Okahai oraz Parvati Crewe.

Znajomi

Dość dobre relacje wróżka ma z Lydia Pendragon a także Vivien Past. Zna także Aleida Drosselmayer. Chcąc nie chcąc, Lux zaznajomiła się również z Acacią, swoją współlokatorką. Dziewczyna uważa że są na siebie póki co skazane i lepiej żyć w zgodzie. Na szkolnym korytarzu zna się także z Delarą Alfarsi i Giannisem.

Wrogowie

Lux gardzi stereotypowymi księżniczkami. Dziewczynami, którym tylko chłopcy, ciuchy i kosmetyki w głowach. Nie przepada także za osobami z góry ją oceniającymi a co gorsza - obrażających jej wygląd.

Miłość

Wróżka jest obecnie szczęśliwą singielką.

Zwierzak

Lux posiada małego jeża imieniem Nocturno. Dziewczyna jest bardzo związana ze swoim zwierzakiem, którego posiada od kilku lat.

Zainteresowania

Muzyka

Zwłaszcza "ciężka" muzyka podbiła serce Lux. Dziewczyna uwielbia słuchać brzmienia metalu, rocka czy grunge'u. Jej znajomych dziwi to że w takowy sposób Lux pozbywa się stresu, bo kto normalny relaksowałby się przy brzmieniu Heavy Metalowej kapeli?

Rzeźbienie w metalu

Lux jest szczerze zafascynowana rzeźbieniem w metalu. Żałuje że ta dziedzina sztuki bywa niedoceniana. Po zajęciach w szkole nierzadko sama uczęszcza na lekcje rzeźbienia.

Literatura

Lux czyta najczęściej przed snem. Szczególnie upatrzyła sobie powieści dark fantasy a także kryminalne.

Zdolności

Będąc córką wróżki Lux posiada zdolność do latania oraz używania prostych zaklęć jak np. Unoszenie przedmiotów w górę czy przyśpieszanie wzrostu roślin.

Niezapomniane cytaty

Nie oceniaj czegoś czego nie rozumiesz.

—Ulubiona sentencja

Po czym ją rozpoznać?

  • Ciemno niebieskich skrzydłach.
  • Doczepianych, nietoperzyvh skrzydłach w formie spinek.
  • Mocnym makijażu, stroju oraz kolczykach.

Wystąpienia

  • Brak.

Ciekawostki

  • Jej imię z j. Włoskiego oznacza "Światło" zaś nazwisko "Wróżka" wobec czego pełna nazwa postaci mogłaby brzmieć "Wróżka światła" co jest dość ironiczne z uwagi na mroczne klimaty ubioru w których się lubuje.
  • Naturalny kolor włosów Lux to błękit.
  • Nie przepada za pająkami.
  • Mocny makijaż zaczęła robić sobie dopiero w liceum,wcześniej nie pozwalała jej na to matka.
  • Nie ma możliwości zdjęcia swoich skrzydeł.
  • Nie przepada za jogurtami.

EAH-royals
Szlachetna - W konflikcie przeznaczeń Lux obrała stronę Szlachetnych. Wiele osób bardzo dziwi ta decyzja. Wróżka jest oburzona tym, iż większości zdaje się że jest jakąś dziką buntowniczką tylko dlatego że preferuje mocny makijaż czy ciemne kolory.

Zajęcia

  • Czarografia.
  • Chemioczary.
  • Magia natury.
  • Tresura i dbanie o zwierzęta.
  • Koronomatematyka.
  • Baśniobajanie.
  • Opowiadanie na 101.
  • Grimmnastyka.

Klasyczna Baśń

Pinokio - Powieść ukazuje historię Pinokia, drewnianego pajacyka, wystruganego przez majstra Dżeppetto. Chłopiec wystrugany z drewna niespodziewanie ożył i od pierwszych chwil powołania do życia był krnąbrnym, nieposłusznym i egoistycznym chłopcem. Dżeppeto, a także jego przyjaciele Wróżka o Błękitnych Włosach i Mówiący Świerszcz starają się go wychować i sprowadzić na dobrą drogę. Jednak Pinokio spotyka na swojej drodze także osoby niegodziwe, które namawiają go do złych rzeczy - takie jak Lis i Kot, czy kolega z klasy Knot. Początkowo daje się im zwieść i ponosi za to kary (traci złote monety, zamienia się w osła). Ostatecznie jednak zaczyna rozumieć jakim był egoistą. Po wielu dramatycznych przygodach powraca do ojca i Wróżki i staje się dobrym pajacykiem.

W nagrodę za tę przemianę, spełnione zostaje jego marzenie: staje się prawdziwym człowiekiem.

Galeria

Meta timeline

  • 2018 - Rochi zastrzega Lux Fata. Tekst swojego autorstwa oraz grafikę związaną z postacią.
  • 17.10.18 - Lux zostaje opublikowana jako strona na Fandomie.