FANDOM

Wszystko z pyłu powstaje, by w pył się obrócić....

— - w debiucie

Sandie Lunar
Uczeń Ever After High
Sandie ID
Rodzice Piaskowy ludek
Historia rodziców Legendy
Urodziny 8 Czerwca
Współlokator Ariana Mermaid
Strona Roybel.
Pragnienie Bo ja wiem? Jedyne czego potrzeba mi do szczęścia to cisza. Gdyby ludzie potrafili mniej gadać a więcej robić...
Zdolność Potrafię zmienić formę na piaskowy podmuch. Dzieki temu w mgieniu oka przemieszczam się z miejsca na miejsce, ponadto potrafię sprawić by osoby wokół mnie zasnęły.
Romans Ha,ha...nie.
Przeklęty moment Jak wspomniałam - ludzie za duzo gadają a za mało robią.
Ulubiony przedmiot {{{ulubiony_przedmiot}}}
Nielubiany przedmiot Zaawansowane zaloty...hmm pomyślmy dlaczego...uważam ten przedmiot za zwyczajnie...wstydliwy?
Przyjaciele Madelyn-Natalie i Carlos Spalanzani

Pamiętnik Sandie Lunar

Sandie Lunar - Córka Piaskuna. Dziewczyna w konflikcie przeznaczeń opowiedziała się po stronie Roybels'ów. To cicha oraz wycofana osoba która nie wchodzi z butami do spraw, które jej nie dotyczą. Jest raczej szarą myszką, bardzo oszczędną w słowach. Wierzy w ciężką pracę oraz samokształcenie. Typ melancholika pomjeszany z flegmatykiem. W wolnych chwilach chętnie czyta.

Osobowość

Sandie jest na pierwszy rzut oka miłą i wycofaną dziewczyną, szarą myszką która nie gustuje w głośnych ewentach. Dziewczyna jest bardzo oszczędna w słowach, gdyż twierdzi że to czyny mówią o człowieku najwięcej. Ceni sobie osoby pracowite i konsekwentne.

Sandie posiada wielkie pokłady empatii, zwłaszcza w stoaunku do młodszych od siebie oraz dzieci. Jest także wrażliwa na krzywdę zwierząt. By pomagać tym którzy jej zdaniem twgo potrzebują, nierzadko sama posuwa się do co najmniej niespodziewanych rzeczy...w imię wyższego dobra, rzecz jasna. Dobro jej bliskich nie jest dziewczynie obojętne. Czasem pomaga wręcz na siłę, upokarzając przy tym niektóre oaoby, ale nigdy nie działa w złej wierze.

Sandie cierpi na migreny. Nierzadko odczuwa silny i skoncentrowany ból głowy lecz mimo tego, stara się by nie wpływało go na jej życie. Jest bowiem uparta i jak sobie postanowi tak musi zrobic. Szczęsliwie potrafi powiedzieć "przepraszam" jeśli zrobi jakieś głupstwo.

Ogólnie Sandie jest typem melancholika pomieszanym z flegmatykiem. Cicha, introwertyczka potrafiąca nad sobą zapanować.

Wygląd

Sandie to niziutka dziewczyna o lekko pulchnej aparycji, zwłaszcza na buzi. Jej policzki pokrywa rumieniec w barwie delikatnego brązu. Skóra nastolatki kolorem przypomina pustynny piasek, tak samo jej tęczówki. Brwi dziewczyny są bardzo delikatnie zarysowane, mają barw zarumienionego na maśle karmelu. Dokładnie tak jak naturalnie grube, kręcone, sięgające jej ud włosy. Kiedy dziewczyna się porusza, zostawia za sobą aurę, złożoną ze złocistego piasku.

Relacje

Rodzina

Sandie jest córką Piaskuna, dziewczyna to jedynaczka. Nie zna swojej matki, wychowywał ją jedynie ojciec z którym ma dość dobre relacje ale jak to między rodzicami i dziećmi bywa, nie obywa się bez kłótni.

Dalsza rodzina

Sandie wie naprawdę mało na temat swojej rodziny toteż nie opowiada o swoich korzeniach.

Przyjaciele

Sandie w Baśnioceum przyjaźni się z osobami, z którymi tak naprawdę dzieli baśń - Madelyn-Natalie oraz Carlosem

Znajomi

Dziewczyna koleżeńskie relacje ma z Edeline Future, Míngxīng a także Lorettą.

Wrogowie

Sandie z całego serca nie przepada za Haydeen Nekrós a także Neith Ihejirika. Uważa że zdecydowanie za duzo gadają...o sobie.

Miłość

Sandie obecnie jest singielką.

Zwierzak

Dziewczyna opiekuje się kotem sfinksem imieniem Onirigis.

Zdolności

Sandie potrafi lewitować, a także rizszczepiać swoje ciało w formę piaskowego pyłku. Dziewczyna potrafi także wytwarzac piasek, który po sypnięciu na cudzą twarz, momentalnie ją usypia.

Zainteresowania

Literatura

Chociaż aielu osobom może wydawać się to nudne, kiedy Sandie nie ma co robić zwyczajnie...sięga po książki. Dziewczyna zna mało rozrywek współczesnej młodzieży a z racji bycia mało towarzyską osobą, czas woli "marnować" nad nową książką ulubionego pisarza niż w głosnym towarzystwie rówieśników.

Po czym ją rozpoznać?

  • Kiedy się porusza, wokół jej osoby rozsypuje się piasek.
  • Jej tęczówki mają identyczną barwę co włosy.
  • Bardzo mało mówi.

Niezapomniane cytaty

Było, minęło, nie ważne.

— - Próbując kogoś "spławić".

Ciekawostki

  • Imię postaci pochodzi od słowa "Sand" (ang. Piasek) zaś jej nazwisko, z j. Angielskiego, oznacza "Księżycowy".
  • Inspiracją kolorystyczną w postaci Sandie, był Piaskowy ludek z filmu "Strażnicy Marzeń" DreamWorks.
  • Oryginał postaci powstał już w 2016 roku, na kartce. Bez designu.
  • W koncepcie, dziewczyna miała kucyka oraz morskie tęczówki. Ostatecznie ten design został przekazany Polixenie Muse.
  • Sandie nie chodzi na eventy szkolne. Jedyne uroczystości na których aię pojaeia to Dzień zdjęć czy zakończenie/rozpoczęcie roku.

Wiki Graphic - Roybel
Royalso-Rebels - W konflikcie przeznaczeń, Sandie opowiedziała się po stronie Roybel. Dziewczyna nie dba o to czy wypełnii swoje baśniowe przeznaczenie, jak powtarrza "mam inne problemy na głowie niżli głupie skakanie sobie do gardeł".

Zajęcia

  • Koronomatematyka.
  • Grimmnastyka.
  • Czarografia.
  • Ekonomia.
  • Chemioczary.
  • Tresura i dbanie o zwierzęta.
  • Magia natury.
  • Zaawansowane zaloty.

Klasyczna Baśń

Piaskun bądź piaskowy dziadek (niem. Sandmann) – postać z folkloru niemieckiego, która usypia dzieci, sypiąc im w oczy piasek. Jednym z najwcześniejszych pojawień się tej postaci w literaturze jest opowiadanie Piaskun (oryg. Der Sandmann) E.T.A. Hoffmanna ze zbioru Nachtstücke (1817).

Galeria

Stroje

Meta timeline

  • 2018 - Rochi zastrzega sobie Sandie Lunar. Grafikę związaną z postacią oraz tekst swojego autorstwa.
  • 18.10.18 - Sandie zostaje opublikowana jako strona na Fandomie.