FANDOM

Usa Deer
Uczeń Ever After High
Usa Deer by Masza108
Rodzice Moim ojcem jest Bambi.
Historia rodziców Bambi
Urodziny nienzane
Strona Royals, zakończenie szczęśliwe, więc czemu by nie?
Pragnienie Pragnę być wspaniałym, następnym bambim, tak aby ojciec był ze mnie dumny.
Zdolność Mogę zmienić się w jelonka, chociaż nie wiem czy można to zaliczyć jako "magiczną" zdolność.
Romans Nie zajmuję się narazie sprawami sercowymi. Wiem jedynie, że mój książe nie może być taki jak Ci których narazie poznałam, oni nie szanują wogóle natury ani lasów.
Przeklęty moment Kiedy ktoś depcze rośliny, czy oni nie wiedzą jak to straszliwie je bolii?!
Ulubiony przedmiot Oh, ja wprost uwielbiam Biologię, chociaż obraziłam się wielokrotnie na profesora gdyż wielokrotnie w celu doświadczeń krzywdziliśmy naturę! Najgorsza była selekcja żab!
Nielubiany przedmiot Nie znoszę wprost Lusternetyki! Ten przedmiot doprowadza mnie do szału! A jak to działa na dzisiejszą młodzież? Chłopcy przysyłają rysunek kwiatków bajko-mailem, zamiast przynieść bukiet! Wszystko jest nie tak przez ten cały bajko-buk! Musiałam założyć program jak Amora i Blondie aby wogóle mnie posłuchali co ja myślę o lusternecie!
Przyjaciele Butty Fly, to moja dobra przyjaciółka, po za nią bardzo lubię Amorę.

brak

Usa Deer - Córka Bambiego z bajki o tej samej nazwie. Nie zbyt lubi modę i lusternetykę, woli tradycyjne przedmioty jak biologia. Jest dosyć dzika i niewychowana. Mimo, że na to nie wygląda Usa ma królewską krew.

Charakter

Usa nie zna dobrych manier gdyż wychowano ją w lesie, dlatego często wydaje się być kompletnie nie wychowania, mimo iż posiada królewską krew. Mimo iż jest odważna i wysportowana oraz waleczna, często stawia się w obronie natury, która to jest jej prawdziwą pasją. Tak samo jak Cerise specjalizuje się w sportach dla chłopców, dlatego tamta jest jej głównym wrogiem. Jest trochę podobna do Aby z Monster High.

Bajka

Bambi
Film opisuje przygody młodego jelonka Bambi, który zaprzyjaźnia się z królikiem Tuptusiem i skunksem Kwiatkiem. Bambi jest księciem, synem jelenia – Króla Lasu – Wielkiego Księcia. Bambi całą młodość spędza z przyjaciółmi, poznając m.in. młodą łanię Felinkę, swoją późniejszą żonę. W zimie mama Bambiego zostaje zastrzelona w lesie podczas polowania. Bambi zostaje pod opieką ojca.

Royals czy Rebels?

Usa naprawdę długo się nad tym zastanawiała, uważała, że każdy może robić co chce, ale bardzo podobało się jej przeznaczenie. W końcu została Royalską, ale wciąż potajemnie wspiera rebelsów, o czym wiedzą tylko oni.

Wygląd

Usa ma jasno brązową skrórę z odcieniami rudego, jej ciało wciąż pokrywają plamki, choć jest już dość duża, ma to po ojcu, ale ciągle martwi się, że nie znikną jej do czasu kiedy zniknęły jej ojcu, a był to również ważny momęt opowieści. Włosy jej są ciemno brązowe z jasno kremowymi (prawie białymi) pasemkami. Ma dwa małe, kremowe rogi, a na samym ich początku gwie czerwone róże, które łączy koroną.

Relacje

Nauczyciele

Młoda często kłóci się z nimi kiedy ma własne zdanie, nigdy nie zwleka i nie tłumi w sobie złości kiedy chce oznajmić wszystkim, że ona nie ma zamiaru notować tego w zeszycie. Czasami ma rację, a czasami nie.

Wrogowie

Usa najbardziej nie lubi Hamptriego, Dextera i Blondie - specjalistów w sprawie lusternetu. Po za nimi wkurza ją strasznie Sparrow. Rywalizuje w sporcie z Cerise, której właśnie dlatego nie lubi, że nie mogą rozstrzygnąć która wygrała.

Przyjaciele

Jej najbliższą przyjaciółką jest jej wspólokatorka Butty Fly, lubi też Amorę

Linie

Ciekawostki

  • Została zaadoptowana od Halszki454, dzięki Ci.
  • Jest z pod znaku byka.
  • Najbardziej lubi jeść sałatę i pomidory.
  • Może zamienić się w jelonka.

Meta-timele

  • 3.02.2015 - Adopcja od Halszki.
  • 3.02.2015 - Zostaje ujawniony szkic koncepcyjny.
  • 3.02.2015 - Praca nad postacią zostaje rozpoczęta.
  • 4.02.2015 - Artykuł zostaje oficjalnym artykułem.
  • XX.02.2015 - Wpisy z pamiętnika Usy zostają ujawnione.