FANDOM

Xia Shuffen Jiang
Uczeń Ever After High
Xia ID2
Rodzice Niewiasta
Historia rodziców Chińska Legenda o Bogini Księżyca
Urodziny 1 Listopad.
Współlokator Euphemia
Strona Szlachetni.
Pragnienie Życzę wszystkim osobom, które tak jak ja - przez długi czas były pod pantoflem, by znalazły w sobie na tyle siły by brnąć przez życie wedle swoich własnych reguł.
Zdolność Nie uważam siebie za osobę obdarzoną jakimiś szczególnymi zdolnościami.
Romans Nie?
Przeklęty moment Mam wrażenie że ludzie myślą iż uwielbiam kiedy ktoś robi jakąś rzecz za mnie i jestem pazerna, a to przecież nieprawda!
Ulubiony przedmiot Magiologia. Jest niesamowicie ciekawa.
Nielubiany przedmiot Księżniczkologia. Mam po dziurki w nosie zasad dotyczących etykiety i prawidłowego oddechu.
Przyjaciele Lumina Lumière

Pamiętnik Xii Shuffen Jiang.

Nigdy nie okazuj słabości. Nigdy nie daj komuś poczucia że jego słowa są w stanie Ciebie zranić.

— - w debiucie.

Xia Shuffen Jiang - Córka dziewczyny, księżycowej bogini z Chińskiej legendy. Nastolatka ma mocny i wojowniczy charakter, nie pozwoli sobie na obrażanie jej. Jest bardzo pyskata, a czasem wręcz okazuje kompletny brak szacunku, nawet osobom starszym. Całe to zachowanie wzięło się z winy jej dziadków, którzy nie darzyli Xii zbyt wielką nawet nie sympatią,a szacunkiem. Wielokrotne upokarzanie ze strony dziadków wyrobiło w Xii zdanie, żeby nigdy nie ukazywać tego, że można Cię zranić.

Osobowość

Xia jest dziewczyną która doskonale wie czego chce i nie łatwo przekonać ją do zmiany zdania Niestety, przy swoim wojowniczym usposobieniu jest przy okazji potwornie pyskata a czasem wręcz bezczelna i posuwa się nierzadko do agresji słownej.

Jest to w dużej mierze spowodowane tym że za dzieciństwa nie otrzymywała zbyt wielkiej uwagi a nawet miłości, zwłaszcza od strony dziadków o których teraz ma dość niskie mniemanie. To co spotkało ją w dzieciństwie wywołało także w Xii poczucie że okazywanie słabości jest czymś potwornie złym, a tym samym - dziewczyna sprawia wrażenie zimnej zołzy bez serca.

Nawet w stosunku do swojej krewnej - Serenity, Xia przybiera chłodną postawę. Nastolatka w głębi duszy po prostu boi się odrzucenia i zranienia dlatego z góry zakłada że inni życzą jej tego co najgorsze.

Wygląd

Xia jest wysoką i wysportowaną nastolatką o jasnej cerze i orientalnej aparycji twarzy - dość typowych dla rdzennych mieszkanek Chin. Jej długie włosy barwy ciemnego fioletu sięgają do ud dziewczyny. Brwi są koloru włosów. Tęczówki Xii mają orzechowy kolor zaś usta są blade.

Relacje

Rodzina

Xia jest córką Niewiasty-księżycowej damy z jednej z Chińskich legend. O ile z mamą i tatą ma pozytywne relacje, tak z dziadkami Xia przeżyła niejedną traumę. Na każdym kroku okazywali jej swoją niechęć - nic więc dziwnego że Xia nie darzy ich sympatią.

Dalsza rodzina

W Baśnioceum uczy się daleka krewna Xii - Serenity Tsukikari, lecz dziewczyny nie widują się na co dzień ani w szkole za często.

Dziewczyna formalnie jest spokrewniona z Nuan, lecz nie wiążą je więzy krwi.

Przyjaciele

Xia zaprzyjaźniła się z Luminą, córką Płomyka.

Znajomi

Koleżeńskie relacje dziewczyna utrzymuje z córką Mulan - Su Hua Lam a także z córką Muzy Polihymnii -- Polixeną Muse.

Wrogowie

Ewidentnie widać że za nastolatką nie przepadają córka Złotej rybki - Freya Bellamy oraz córka Woźnicy - Regina Carter. Być może wynika to z tego, iż dziewczyny uważają Xię za żmiję.

Miłość

Dziewczyna jest szczęśliwą singielką.

Zwierzak

Pod opieką Xii znajduje się obecnie mała mangusta której nastolatka wciąż poszukuje imienia.

Zainteresowania

Literatura

Xia wbrew pozorom więcej czasu niż na polu, spędza z nosem w książce. Dziewczyna należy do tej niewielkiej grupki nastolatków które od przeglądania czarnetu wolą poczytać. Co prawda, Xia nie kolekcjonuje książek lecz w końcu od czego jest biblioteka?

Magia i alchemia

Dziewczyna może i nie dysponuje wrodzonymi zdolnościami magicznymi, lecz od dziecka niezwykle fascynowała ją magia a także alchemia. Uwielbiała słuchać o różnych składnikach, łącząc je ze sobą i obserwować zachodzące reakcje.

Niezapomniane Cytaty

Co się stało to się nie odstanie.

— - Ulubiona sentencja

Po czym ją rozpoznać?

  • Uwielbia długie buty, toteż przeważnie takie nosi.
  • Nie jest zbyt rozmowną osobą i na jej twarzy często gości kaprys.
  • Zwykle nosi na sobie czerwone ubrania. Czerwień jako kolor symbolizuje nie tylko gniew, lecz w Chinach również i szczęście.

Wystąpienia

  • Brak.

Ciekawostki

  • Jej pierwsze imię oznacza " lato, wielki, wspaniały", drugie imię - "dobry, wirtuoz, czarujący" zaś nazwisko "Imbir".
  • Tworząc design Xii, Rochi sięgnęła nieco do kreacji z gry "Miss Fashion".
  • Początkowo Xia miała zostać opublikowana Zimą 2018 roku.

EAH-royals
Szlachetna
- Xia może i nie wygląda na Szlachetną ze względu na swoje zachowanie i ma przykre doświadczenia z rodziną, lecz w konflikcie przeznaczeń nastolatka poparła grono Szlachetnych, zdziwiło to zwłaszcza Serenity.

Zajęcia

  • Magiologia.
  • Księżniczkologia.
  • Koronomatematyka.
  • Zarządzanie królestwem.
  • Grimmnastyka.
  • Historia wielkich opowieści.
  • Muzyka i rękodzieło artystyczne.
  • Opowiadanie na 101.
  • Uczniowska rada królewska.

Klasyczna baśń

Opowieść o bogini księżyca - Lata temu w Chinach rządził król, który gardził ludźmi. Był nieprzyjemny i próżny. Pewnego dnia zobaczył niebywale piękną dziewczynę i postanowił zamknąć ją w pałacu, by móc na nią cały czas patrzeć. Z czasem chciał jednak zaimponować niewiaście i sprawić, by chociaż raz się do niego odezwała – obdarowywał drogimi prezentami, organizował liczne przyjęcia. Ta mimo wszystko nadal była obojętna na jego zaloty i co noc prosiła boga księżyca, by zesłał jej pomoc, zachował urodę i dał dobrego męża.

Pewnego dnia król dostał od kapłana tabletki, które miały zapewnić mu nieśmiertelność. Bał się jednak ich działania, więc postanowił dać najpierw jedną kapsułkę dziewczynie, by sprawdzić, co się stanie. Sądził też, że dzięki takiemu podarunkowi kobieta na pewno zwróci na niego uwagę. Gdy pokazywał tabletki niewiaście ta pierwszy raz odwróciła w jego kierunku wzrok i powiedziała „Najpierw muszę je obie zobaczyć, inaczej nie wezmę ich wcale”. Oszołomiony król oddał je kobiecie, a ta bez zastanowienia od razu je połknęła. Cesarz był wściekły, chciał ją zabić, jednak ta zaczęła powoli odlatywać w stronę światła księżyca. Po tym wydarzeniu poddani króla uwierzyli, że piękna i odważna niewiasta żyje na księżycu razem ze swoim boskim mężem i jego pupilem – królikiem. O ich obecności tam miały świadczyć czarne plamy widoczne na księżycu. Do dzisiejszego dnia w ósmą pełnię księżyca w połowie jesieni organizowany jest festiwal upamiętniający czystość dziewczyny.

Galeria

Stroje

Od innych

Meta timeline

  • Maj 2018 - Wnioski Rochi'Octaviji o zastrzeżenie znaków dla Xia Shuffen Jiang.
  • Maj 2018 - Rochi zastrzega grafikę związaną z Xią oraz tekst swojego autorstwa.
  • Sierpień 2018 - Xia opuszcza Brudnopis i zostaje opublikowana jako strona na Fandomie.